rthil Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Har akkurat fått en ny Western Digital 250GB S-ATA disk med 8MB chache. Når jeg koblet den til og begynt eå formatere den kommer det en konstant kvinelyd fra den. Betyr dette noe spesielt? Er det en garanti sak hvis det ikke forbedrer seg? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Kommer lyden fra selve disken, eller opphenget/kabinettet? Dessuten, hva er galt med litt kvin(n)elyd ?? Lenke til kommentar
rthil Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Lyden kommer fra harddisken.. Ikke så behagelig å høre på slik kvinelyd Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Av alle de useriøse svarene, så skal jeg prøve å komme med et skikkelig svar. Den kvinelyden er nok dessverre slik WD er. Den har en høyfrekvent lyd når den er på. Jeg har selv tre WD disker (80, og 2X120) og de har den samme lyden som du beskriver. Så nå har jeg bestilt meg Seagate.. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Har lagt merke til at noen HD'er har en slik høy lyd. De kan godt være samme modell men den ene hviiner mer enn den andre. Aner ikke hvorfor men det er svært så irriterende dersom man ikke har støydempet kabinett. Tror ikke dette gjelder alle WD disker dog da jeg har en WD Raptor som er meget stillegående, men en annen WD Pata disk jeg har er den mest støyende disken i systemet. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 hehehe, morsom forklaring, men jeg tror du mener hvinelyd, kvin(n)elyd er noe heeelt annet... on topic: husk at du antageligvis kan benytte angreretten, og returnere hd uten forklaring og få pengene tilbake uten spørsmål. men, siden du har tatt i bruk hden så kan det hende at angreretten har opphørt... Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 hehehe, morsom forklaring, men jeg tror du mener hvinelyd, kvin(n)elyd er noe heeelt annet... Vel, jeg snakker nynorsk og jeg sier kvinelyd. Lenke til kommentar
Truils Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Har hatt disker av flere typer som har startet med den herlige vinkel saga i det fjerne, har byttet alle på garanti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå