Simon Zimmermann Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Bildet er tatt mitt på dagen i et rom med mye lys. Bildet har derfor sterke kontraster mellom svart og hvitt. Jeg synes bildet har fått en fin stemning av konesentrasjon og lidenskap. Men så er det jo som alle vet vanskelig å kritisere egne "verk". Hva synes du? Endret 25. august 2004 av Waldmeister Lenke til kommentar
FotoAndy Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Likte det veldig godt jeg. Fint lys! Hvilken etterbehandling har du gjort på bildet? Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Har ikke gjort noe med det foruten om å endre bitte litt kontrast. Så har jeg klipp det til. La ut en versjon til på foto.no hvor jeg har fjernet litt "støy" i den hvite bakgrunnen. Joakim I -foto.no Endret 27. august 2004 av Waldmeister Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Nydelig bilde, det må jeg si Jeg syntes det var veldig fint.. Hvilket kamera brukte du? Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Vet ikke hvordan kamera det er. Det eneste jeg vet at det er Digitalt og er produsert av den nokså ukjente produsenten Nikon. Det gir ganske bra bilder så det har en bra oppløsning. Hvis du er veldig interessert så kan jeg sikkert finne ut av det. Endret 27. august 2004 av Waldmeister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå