Sonymann Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Når jeg starter et spill, blir halve skjermen svart. Har noen en mulig løsning på problemet? Mitt system er: AMD 2000+ 512 MB RAM ATI Radeon 9600 PRO Spør bare dersom det er mer som er interessant. Lenke til kommentar
sm1pea07 Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Har du prøvd å installere / oppdatere drivere? Har du forsatt feil kan det være "3D delen" av skjermkortet som er skadet. Lenke til kommentar
embark Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Hvordan klarte du det? Edit: nr.100! Endret 25. august 2004 av fragmaster Jay Lenke til kommentar
Sonymann Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Jeg kjører Catalyst 4.8. Den kommentaren din kunne du godt spart deg, fragmaster Jay. Hadde jeg visst det, hadde jeg jo ikke spurt. Dette problemet hadde jeg for ca. 2 uker siden også, men det gikk i orden igjen. Nå er det tydeligvis tilbake... Lenke til kommentar
embark Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Den kommentaren din kunne du godt spart deg, fragmaster Jay.Hadde jeg visst det, hadde jeg jo ikke spurt. OK, sorry, det var bare litt uvanlig. Har du f.eks nyeste DirectX? Eller har du skjekka skjermkortet om noe har "falt" av, eller noe sånt? Lenke til kommentar
Sonymann Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Jeg kjører DirectX 9.0c, skjermkortet skal jeg sjekke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå