Irminsûl Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Jeg har allerede en TwinMOS 512MB DDR PC3200 Winbond i maskinen, og tenkte jeg skulle kjope 512MB til, men ser at det ikke selges Winbond lenger. Er det en "uting" at brikkene ikke er helt like? Hva vil jeg isaafall "tape" paa det? Hva hvis jeg kjoper en TwinMOS 512MB DDR PC3200 eller en TwinMOS 512MB DDR PC3200 Twister (er ikke sikker paa forskjellen, bortsett fra prisen) - gaar det bra? Edit: skrivefeil Endret 25. august 2004 av Monster Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Det går som oftest bra ja Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Det går som oftest bra ja Jeg sanser et "men...". Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Hvis du ikke skal overklokke brikkene til bristepunktet, så er det neppe noe problem. Jeg har selv hatt/vårt borti mange PCer hvor det er ulike minnebrikker, uten at det har skapt problemer. Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Hvis du ikke skal overklokke brikkene til bristepunktet, så er det neppe noe problem. Nei, jeg skal ikke overklokke. Regner derfor med at det går greit. Takk for svar. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Det går som oftest bra ja Jeg sanser et "men...". Jeg sier "som oftest" fordi jeg ikke kan garantere at det går bra, men under normale omstendigheter skulle det gå greit. (Men lynet har jo slått ned i skithuset før for å si det sånn ) Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Det går som oftest bra ja Jeg sanser et "men...". Jeg sier "som oftest" fordi jeg ikke kan garantere at det går bra, men under normale omstendigheter skulle det gå greit. (Men lynet har jo slått ned i skithuset før for å si det sånn ) :!: Gotcha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå