maurbiff Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 La nettopp inn Windows XP på den (gode) gamle Compaqen i stua. Får lagt inn alt og alt fungerer utmerket, helt til jeg skal slå av PC-en. "Slå av maskinen" resulterer i 120% av tilfellene i at maskinene "Starter på nytt" som det så fint heter. Noen som har noen formeninger om hva som må gjøres for å få PC-en til å skru seg av? Litt tragisk å måtte bryte strømmen for å få slått av PC-en... Ja, eh, en Compaq Presario 5726, og Windows XP Pro på norsk, hvis det skulle hjelpe... [ Denne Melding var redigert av: maurbiff på 2002-05-03 22:25 ] Lenke til kommentar
kim Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Var det slik fra første gangen du kjørte win xp, altså før du installerte masse ting? Jeg har akkurat samme maskin som deg, med win xp norsk. Eneste problemet mitt er at maskinen kresjer hver gang det kommer mye tekst på skjermen (pga savage 4 kortet) Lenke til kommentar
covah Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Ta en titt på denne siden: http://www.aumha.org/a/shtdwnxpz.htm Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 vi også har en Compaq Presario 5726, som jeg innstallerte winXP på. Det funker overaskende bra, og det er ikke noe restart tull. Men hvis jeg skal slå av restarte maskinen i win98/ME, avslutter den windows, og skjermen blir svart, mens en sånn liten strek blinker oppi høyrehjørnet og ingenting skjer... Lenke til kommentar
maurbiff Skrevet 6. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2002 Meget muli' at det kan ha fungert noen av de første gangene ja.. Den derre sida inneholder myye aktuellt, heh.. tror jeg kan finne løsningen på alle mine problemer der.. Lenke til kommentar
tobiaz Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Hmm. WinXP fungerte utmerket på vår gamle Presario, men det jeg derimot ikke får til å funke er modemet! Humm humm. Lenke til kommentar
Smoothly Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Tenker du finner løsningen her http://www.tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=889 Lenke til kommentar
Viva Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Compaq kræsjer uansett programvare. Teknikerene som setter dette sammen er ikke helt til dato :smile: Hadde en bærbar presario, og det er den værste maskinen jeg noengang har hatt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå