Gå til innhold

Windows XP og Compaq -> KRÆSJ!

Anbefalte innlegg

La nettopp inn Windows XP på den (gode) gamle Compaqen i stua. Får lagt inn alt og alt fungerer utmerket, helt til jeg skal slå av PC-en. "Slå av maskinen" resulterer i 120% av tilfellene i at maskinene "Starter på nytt" som det så fint heter.

Noen som har noen formeninger om hva som må gjøres for å få PC-en til å skru seg av? Litt tragisk å måtte bryte strømmen for å få slått av PC-en...

Ja, eh, en Compaq Presario 5726, og Windows XP Pro på norsk, hvis det skulle hjelpe...

[ Denne Melding var redigert av: maurbiff på 2002-05-03 22:25 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var det slik fra første gangen du kjørte win xp, altså før du installerte masse ting?

Jeg har akkurat samme maskin som deg, med win xp norsk. Eneste problemet mitt er at maskinen kresjer hver gang det kommer mye tekst på skjermen (pga savage 4 kortet)

Lenke til kommentar

vi også har en Compaq Presario 5726, som jeg innstallerte winXP på. Det funker overaskende bra, og det er ikke noe restart tull.

Men hvis jeg skal slå av restarte maskinen i win98/ME, avslutter den windows, og skjermen blir svart, mens en sånn liten strek blinker oppi høyrehjørnet og ingenting skjer...

Lenke til kommentar

Compaq kræsjer uansett programvare. Teknikerene som setter dette sammen er ikke helt til dato :smile:

Hadde en bærbar presario, og det er den værste maskinen jeg noengang har hatt....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...