-Teddy- Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Hørte at jeg skulle ha Windows Moviemaker 2 eller noe, til å redigere film. Jeg har windows moviemaker, men den dugde ikke til noe, og noen sa jeg burde bruke 2'rn. Hvor kan jeg laste ned denne? Har win xp pro. Lenke til kommentar
k-zen Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 bare gå på windowsupdate.com du Lenke til kommentar
wil Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 den skal vel ligge på Windows update sin side den. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Fant et annet sted å laste den ned... Måtte ha sp2 for å få den der, jeg har ingen sp's, og håper ikke jeg får behov for dem heller, bruker ikke dataen til annet enn spill og noe skolearbeid uuanz... Jeg kan nemlig *host*ikkelastenedsp's*host*..... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Du kan installere SP2 selv om du har den velkjente FCKGW-keyen eler en hvilken som helst annen cdkey..? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Nei.... FCKGW? Har ikke hørt om. En med *ho*sammecdkeysommeg*st* (HO*vier3stkmedsammekeytrorjeg*ST) kan ikke installere SP1. Han får en feilmelding midtveis som sier et eller annet om keyen sa han. (Husker ikke hva han sa det stod i feilmeldingen helt ordrett) Og han jeg *HO*fikkcdkeyenav*ST* sier at jeg må ha spcrack, eller en annen ting jeg ikke husker hva var. uansett har jeg ikke giddi å prøve å installere Sp, men jeg kan jo prøve å installere sp1, eller kan jeg gå rett på 2,ern? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Herregud, snakk skikkelig mann. Jeg er moderator og hadde utestengt deg for lengst dersom jeg hadde grunnlaget for det. Nei, dere kan ikke installere SP1 pga anti-warez-greier, men SP2 inneholder ikke den samme sperren. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Får prøve med sp2 da Han andre kompisen min snakket vel om SP1 han da... Takker Prøver senere Endret 26. august 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Han andre hadde prøvd med SP2, han jeg fikk XP av, han har SKIKKELIG peil på data, han får en feilmelding om cdkeyen under installasjon av SP2... :S Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Egebtlig veldig off-topic, men det er jo "min" tråd da så; Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå