halvardm Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Jeg skal kjøpe meg nytt redigeringsprogram nå, men jeg lurer på hvilket jeg skal velge. Vil ha et jeg kan ha en del kule effekter på. Det skal ikke være noe vanskelig og bruke, men jeg kan en del og er lettlært så jeg tar nok det meste. Pris har ikke så mye å si. Endret 25. august 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
k-zen Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Pinnacle Studio 10 eller Adobe Premiere er vel gode redigeringsprogrammer Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Har 10'a komt ut da? Lenke til kommentar
aerial Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Premiere Pro er å foretrekke. Har en orginalversjon av Premiere Pro1.5 til overs... Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Premiere Pro.. Det er Adobe eller? Er det vanskelig å lære seg? Lenke til kommentar
andm Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Før du eventuelt kjøper Adobe Premiere Pro, last ned en prøveversjon og se om du kan lære deg programmet å kjenne. Det virker som enkelte ikke takler Premieres brukervennlighet... Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Ok det skal jeg gjøre.. Sitter akkurat å laster ned Pinnacle Studio 9 Prøveversjon.. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Last også ned Ulead Videostudio 8 og Pure Motion EditStudio 4, og så kan du etterpå, når du har testet alle sammen, vurdere om du synes Premiere Pro er verdt den mangedobbelte prisen. For 95 prosent av alle videoamatører er den ikke det. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Vegas 4 var jo digg, men Vegas 5 er nok litt for dyrt? Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Vegas 5 har ikke så mye nytt i forhold til versjon 4. Så hvis det går ann å kjøpe versjon 4 enda så kan det være et godt kjøp. Har begge versjonene og det er et glimrende redigeringsprogram. Mye lettere å lære enn Premiere, men allikevel med mye avanserte egenskaper. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Ok, fett. Hvor kjøper man det da?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå