Thomaszz Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Jeg har tenkt å kjøpe dette kortet. Noen som har erfaringer angående klokking og ytelse?? Har søkt litt men fant ikke så mye. Vet dere hva som følger med som Retail? Er det et godt kjøp? Har ikke råd til de nyeste som er nå, trenger egentlig ikke sånt heller. Og en ting til jeg har AMD XP 2000++ og 512 mb SD ram, blir det veldig mye dårligere ytelse med SD ram enn DDR ram? Og er prosessoren god nok? Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Med mindre du er allergisk mot støy bør du heller kjøpe dette. Samme kortet men med vifte. Vil tippe det også klokker bedre enn det med passiv kjøling du linket til. Erfaringer med Sapphire's 9800Pro finner du her Lenke til kommentar
Thomaszz Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Vil tippe det også klokker bedre enn det med passiv kjøling du linket til. Er det ikke omvendt da, klokker bedre med passiv enn med vifte? Det er nå det jeg har hørt\lest tror jeg. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Vil tippe det også klokker bedre enn det med passiv kjøling du linket til. Er det ikke omvendt da, klokker bedre med passiv enn med vifte? Det er nå det jeg har hørt\lest tror jeg. Nei, den passive kjølinga er kun for å få den støyfri, skal du klokke så bør den passive kjølinga påmonteres en vifte om mulig. Hvis du skal klokke så anbefaler jeg å kjøpe den med vifte og heller bytte vifta med en VGA Silencer Lenke til kommentar
joho83 Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Jeg kjøpte et slikt kort nå nylig, og angrer ikke et sekund. Utrolig bra kort, samt meget stillegående. Har hatt null problemer med det, hverken når det gjelder overklokking eller drift. Anbefales på det sterkeste. Må være det beste 9800 PRO kortet på markedet... Lenke til kommentar
torsvb Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Kjøpte akkurat det for ikke så lenge siden, er veldig fornøyd. Har ikke prøvd å overklokke det ennå, men må vell det når HL2 kommer Lenke til kommentar
Thomaszz Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Kjøpte akkurat det for ikke så lenge siden, er veldig fornøyd. Har ikke prøvd å overklokke det ennå, men må vell det når HL2 kommer Hva fikk du med av retail/bundle (spill) ? Endret 25. august 2004 av Thomaszz Lenke til kommentar
torsvb Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Splinter Cell: Pandoras Tomorrow, Prince of Persia: Sands of time, driver-cd og s-video-kabel og sånn "gul" kabel til tven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå