bluemac Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 jeg har en dell insperon 8500 og jeg skal bytte sjermkort. og jeg har gjort det. men jeg finner ingen drivere som gikk på den. men jeg finner den i bios ?. jeg ringte dell og dem sa at jeg måtte få en driver med guru eller noe sånt modefesre den lit drivern ?. og han skule sende mail. jeg har ikke fått mail -+ er det noen som har vert borti noe sånt eller veit om noen drivere som paser der? sjermkorte er 9600+turbo skal inn 8500? sory for skrive feil Lenke til kommentar
srbz Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Ehh... hæ? Altså: du skal bytte skjermkort i en bærbar Pc? Det er neimen ikke lett... Har du 9600, eller er det det som skal inn? I så fall, hvilket har du fra før? Ahh... du har bytta kortet ja... trenger bare drivere... Ring Dell på nytt. Og jeg vet jeg ikke skal mobbe folk med dysleksi, men dette er ikke mobbing: få en som ikke har dysleksianfall til å skrive for deg eller skjerp deg, for nå har jeg sittet her i 5 minutter og prøvd å analysere innlegget ditt men jeg stusser fortsatt. Ikke for å henge deg ut, men det er veldig vanskelig å være til hjelp når jeg ikke forstår en dr*** av det du skriver. Guru? Hm? Trokke jeg har hørt om? Det er jo ATI, skal ikke Omega og ATI Catalyst virke på det kortet, eller må det være andre drivere pga det er bærbar-skjermkort? Er vel stort sett bare denne jeg stusser på nå: jeg måtte få en driver med guru eller noe sånt modefesre den lit drivern Endret 25. august 2004 av surbz00r Lenke til kommentar
spetter Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Du må ha en modda skjermdriver som fungerer ja. jeg bruker selv modde programmet fra patje http://www.driverheaven.net/patje/ modder de orginale catalyst driverne til å passe til min iallefall Lenke til kommentar
bluemac Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 funker den driver på 8500 med 9600+turbo128mb? Lenke til kommentar
TeAmlAmPerz Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 åssen skifta du skjerm kort, hvor kjøpte du det??? Lenke til kommentar
bluemac Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 (endret) hos dell selfølglig og bytte det er som å bytte sokker det drivern det er det som er problemet Endret 25. august 2004 av bluemac Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 åssen skifta du skjerm kort, hvor kjøpte du det??? Han har sikkert kjøpt gjennom spare part og kjøle-modda kortet og hivi det i 8500. Har gjort det selv, går fint det. Men ikke en lur operasjon da det er dyrt å kjøpe dette, samt det er ikke så mye bedre enn Gf44200Go. Jeg bruker omegadriver 4,7. De er ferdig modda til mobility kort. Hvis du ikke har kjøle-modda det bør du gjøre dette. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 funker den driver på 8500 med 9600+turbo128mb? sjekk linken jeg ga deg , det står det hvilken skjermkort den støtter osv det står jo Mobility Radeon 9600 der, går utifra det er det samme Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) hos dell selfølglig og bytte det er som å bytte sokker det drivern det er det som er problemet Å bytte det er ikke som å bytte sokker. Du må modde kortet, hvis ikke kommer det til å gå nedenom og hjem. Link:omega Endret 25. august 2004 av 8-Ball Lenke til kommentar
bluemac Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 (endret) settet en ny kjøler på den? og hvliken driver er best til den? Endret 25. august 2004 av bluemac Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 settet en ny kjøler på den? og hvliken driver er best til den? Skjekk linken lenger oppe, bruk 4,7. Se denne linken for fullstendig gjennomgang Jo nøyere du gjør dette jo bedre resultat vil du få. Har skiftet skjermkort og modda dell maskiner x-antal ganger. Lenke til kommentar
bluemac Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 skal sette en ny kjøler på den eller? hva mener du jeg skal mode med den? Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 hos dell selfølglig og bytte det er som å bytte sokker det drivern det er det som er problemet Å bytte det er ikke som å bytte sokker. Du må modde kortet, hvis ikke kommer det til å gå nedenom og hjem. Link:omega sitter her med latter-anfall. sinnsykt bra post dette her. Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 hos dell selfølglig og bytte det er som å bytte sokker det drivern det er det som er problemet Å bytte det er ikke som å bytte sokker. Du må modde kortet, hvis ikke kommer det til å gå nedenom og hjem. Link:omega sitter her med latter-anfall. sinnsykt bra post dette her. :!: Hva er det du finner så morsomt?? Lenke til kommentar
bluemac Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 hvor sjuk kobber plate skal man ha? Lenke til kommentar
bluemac Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 skal jeg putte den nyeste omega drivern? Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 hvor sjuk kobber plate skal man ha? Eksakt 1,5mm tykk. Hvis den er tykker så kan du skade gpu pga presset øker når det blir varmt.(kobberet utvider seg når det blir varmt). Hvis du har mindre enn 1,5mm så vil du ikke få skikkelig kontakt. Stikk innom ei rørlegger sjappe, de har plater i masse tykkelser. Koster deg 5,- Ville også brukt Artic Silver 5 kjølepasta. Hvis du plansliper begge sider av plata slik den er 100% flat så vil modden bli bedre. Lenke til kommentar
bluemac Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 (endret) hvor bit og stror skal kutte en ca bitt? Endret 25. august 2004 av bluemac Lenke til kommentar
bluemac Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 hva med drivern? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) hvor bit og stror skal kutte en ca bitt? Hæ ? PS: bruk rediger knappen slik at slipper å lage en ny post for hvert linjeskift. Endret 25. august 2004 av Ozelot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg