GoldlaXiE Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Bestilte 2stk arctic cooling sist uke, og fikk dem idag... trodde jeg.. Åpnet pakka og til min store forskrekkelse var det bare en arctic cooler der oppi... betalte for 2, og er en smule forbanna nå! Noen forslag til hva jeg skal gjøre? Jeg har sendt mail til 3Dfxcool og klaget.. hva om de nekter for det eller ikke tror meg da?? Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Det går sikkert fint, 3dfxcool er en seriøst bedrift. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Samme gjorde de en gang jeg og en kompis bestilte noe. Men de ordnet opp uten noen som helst problemer. Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 3dfxcool er "gløymske".. Ein kamerat av meg kjøpte to forskjellige lys, han fekk berre eit.. Sendte ein mail til dei, så fiksa dei det med ein gang. Så berre send ein mail til dei du Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Jeg bestilte en Alu-vifte derifra en gang. Fikk en Alu-vifte men med forskjellige spesifikasjoner fra den jeg bestilte. Sendte en mail og fikk returnert den og penga tilbake uten problemer. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Det går sikkert fint, 3dfxcool er en seriøst bedrift. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Det ordnet seg! De sender ny kjøling imårra! Og ATi silencern var utrolig bra btw!!! Endret 25. august 2004 av Gullegutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå