Gå til innhold

En liten gullskatt jeg fant på bosset

Anbefalte innlegg

Går på bossfyllinga til el-kjøp hver søndag og finner mye rart. Blandt sortimentet har jeg 7 monitorer som har stått som prøvemodeller i butikken, og etter det havnet i bilen min. Alle funker.

Men denne kom fra himmelen, siden jeg trengte et tower som hadde plass til selve radiatoren inni. Tipper dette har vært en server for det er en stor sak med plass til 8 hardisker + 4 spor til cd-rom og diskdrives. Noen som har sett det før og vet hva den koster?

78671491.jpg

239aabfc.jpg

6c162a9b.jpg

server_pic2.jpg

Endret av Shiva
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Går på bossfyllinga til el-kjøp hver søndag...

Ikke for å være stygg....men der måtte jeg le..rofl..

Forresten nå er det sikkert mange der ute som har mange Seagate HDD`er som de har kjøpt på itbutikken som er på vei til søppeldynga :D

...og hvor er dette sa du ?..

Lenke til kommentar
Trodde elkjøp kastet alle varene sine i en egen container bak masse gitter gjerder og sånt.

Ikke her. Er andre som plukker også. Er noen utlendinger som tar med seg vaskemaskiner. Driver sikkert brukthandel. Har fått streng beskjed om at det ikke er lov, så derfor hver søndag. Hd'er er det smått med. Har funnet noen dritt greier på 300MB. Kanskje de går i egen container andre. Ram brikker knekker de. Men skjermer og towere dumper de i egen sorterings greie. Det er hele pc'er også med innmat, men er en annen som går der for de er skrudd opp og eventuell innmat av verdi er fjernet når jeg kommer. Akkurat dette toweret ble jeg nå glad for. Skal fikses opp skikkelig. Trenger jeg ikke kjøpe flere towere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...