Prizefighter Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Har lagt merke til at forumet får Tekniske Feil og mye error'ere i det siste, kommer da altså ikke inn. Dette er ofte veldig irriterende og skjer i de mest upassende tider, men lurer på hvorfor det skjer så mye?.. Har dere problemer med vedlikehold eller er det server problemer?.. edit: Skulle kanskje postet i "tilbakemeldinger til forumet" Endret 25. august 2004 av Chris88 Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Støtter Chris88, er virkelig lei av dette...dette er norges største forum sted, men andre er mye mer stabil enn dette dere har...hva driver dere med i fritiden? Ser ut som dere er veldig veldig sløv. Slutt å flytte server, ha den på samme sted eller del penger på driften, vi kan donere, slik dere har server HJEMME!!!! Sinna Q. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Herregud. Forumet er et privilegium, ikke en rettighet. Nedetid? Ok, kjipt for deg. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Hvis dere hadde søkt eller kanskje lest litt rundt hadde dere nok funnet ut at serverproblemene holder på å bli løst. Er ikke noe vits i at folk lager 5 nye poster hver gang det er 10 min nedetid på forumet. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Det er bare det at det skjer hele tiden, og jeg har ikke sett noen andre tråder om dette. Men kanskje fordi jeg ikke direkte har letet etter dem heller. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Men...det skjer jo nesten hver dag...samme andre forumer er privilegium. Har jo foregått problem så lenge jeg var her. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 vi burde heller takke disse folkene for at de har laget et utrolig bra nettsted(er) med fine forum, og mange bra artikler. *takker og bukker* Lenke til kommentar
Blib Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Finnes allerede en drøss poster om dette, så posten stenges. Ta det i en av de andre i rett forum heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg