halvardm Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Jeg skal kjøpe meg et bluetooth adapter til telefonen min. Men jeg vet ikke helt hvilket jeg skal velge. Jeg har sett litt på dette og lurer på om jeg skal kjøpe det. Er det noen som vet om dette er bra? Noen som er bedre eller like bra for omtrent samme prisen? Lenke til kommentar
I:H Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Jeg har selv en D-link USB Bluetooth Adapter som funger strålende. Denne har riktignok bare en rekkevidde på 10 meter, men trenger du egentlig lenger. Lenke til kommentar
k-zen Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Jeg har selv en D-link USB Bluetooth Adapter som funger strålende. Denne har riktignok bare en rekkevidde på 10 meter, men trenger du egentlig lenger. som I:H sier er rekkevidden lang nok.. er jo mobilen det kommer an på. har selv en E-magic BT adapter. funker bra og er litt billigere Endret 25. august 2004 av k-zen Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Ok, hvor får jeg kjøpt den da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå