Gå til innhold

BlackIsle med nytt ukjent rollespill

Anbefalte innlegg

"Interplay has unveiled its lineup for the upcoming Electronic Entertainment Expo later this month. The company will show a number of console games, and the publisher's role-playing game division, Black Isle Studios, will be showing two games. The first game on display will be Icewind Dale II, the sequel to Black Isle's 2000 hack-and-slash role-playing game. Icewind Dale II will feature the 3rd Edition Dungeons & Dragons rules, and, like the original game, it will draw some inspiration from R.A. Salvatore's Icewind Dale Trilogy novels. !!!>>>The second game will be an unnamed role-playing game that the developer will reveal at the show<<<!!!."

håper det er et nytt spill i fallout serien. kan nesten ikek vente til å få vite hva det er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-05-06 22:28, zuperMensch skrev:

Ingen må komme her å si at Torment ikke er kjekt!
:eek:
Torment er en sekser, BG er en femmer!

Joa, men BGII er nok bedere enn Torment.. Og sorry jellyfisk.. Så det etter at jeg posta posten, men orket ikke gjøre om :wink:

Lenke til kommentar

Planescape Torment er det beste data ROLLESPILLET som er laget (med muligens untak av Morrowind). Det kan ikke diskuteres.

Men jeg tror menge har hatt en større spillopplevelse med andre spill som f.eks BG2:SoA.

Personlig har jeg hatt mest glede av MM6 og BG1.

Gaute

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-07 21:37, The DiM skrev:

Planescape Torment er det beste data ROLLESPILLET som er laget (med muligens untak av Morrowind). Det kan ikke diskuteres.

Alt kan diskuteres. Tro meg, alt kan diskuteres...

:smile:

Lenke til kommentar

Foresten. Jeg håper ikke pa at det er Torment til tross dette spillets kvalitet. Jeg ser ikke helt oppfølger potensialle. Bare det ikke er noe alla IceWind, for det er det mest tragiske de klarte å spy ut etter sukseen med BG. Og 2'ere pleiere da ikke å være like bra. Bare se på BG serien.

Men ettersom jeg har lest på nettet har BLS benektet at det er det Torment2 eller Fallout3, så man kan undres. Men BLS påstod daogså at de ikke hadde begynt å lage IWD2 i fjor.

Gaute

Lenke til kommentar

Du kan nok gjerne diskutere hva som er det beste data spillet. Men jeg har i hverfall ikke sett et bedre rollespill på data en Torment. Og jeg vil ikkesi at det er mitt favoritt spill engang. Det er tungt, det begyner virkelig å nærme seg et 'rollespill på data' og ikke nok et datarollespill.

Hvis du klarer å se for skjelen da?

Gaute

Lenke til kommentar

Ingen problemer med det. Jeg er bare uenig. Daggerfall er det beste rollespillet (nærmest penn og papir) etter min mening. Torment hadde ikke noe i nærheten av friheten du finner i "rl" - rollespill. Daggerfall kom ganske nærme dette, ettersom du igrunn kunne gjøre akurat hva du ville.

Håper Morrowind klarer det samme.

Lenke til kommentar

Jeg skal være enig i at Dagerfall er det spillet som har gitt best firhet rollespill. Å se at vi nå får frihet i CRPG igjen er fantastisk. Men jeg går ikke fra mitt utsagn om at Torment er det beste rollespill på data. mange påstår at det er friheten som er rollespill. Ja på en måte. Men det sentralle er egentlig å spille OG utvikle karkakteren. For å få til dette må ikke nødvendigvis et CRPG være så fritt. Till tross for at frihet ofte er en gode. Men vil du ha virkelig frihet spiller man ordentlig (pen og papir) Rollespill ikke data rollespill (CRPG). Rollespill er bedre en CRPG på alle måter.

Torment er altså det spillet der man har spillt og utviklet karkteren mest. Dermed klart det beste CRPG.

Jeg forstår godt att noen er unige med meg, for det har jeg vært selv.

Gaute

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Quote:

Den 2002-05-07 21:48, The DiM skrev:

Bare det ikke er noe alla IceWind, for det er det mest tragiske de klarte å spy ut etter sukseen med BG. Og 2'ere pleiere da ikke å være like bra.

Men ettersom jeg har lest på nettet har BLS benektet at det er det Torment2 eller Fallout3, så man kan undres. Men BLS påstod daogså at de ikke hadde begynt å lage IWD2 i fjor.

Gaute

Hmm. Icewind Dale dårlig? enej! og hva er BLS? Tror de heter BiS? Du har fått med deg mye jau...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-16 10:10, zimen skrev:

Hmm. Icewind Dale dårlig? enej! og hva er BLS? Tror de heter BiS? Du har fått med deg mye jau...

Nå vaer det jeg ikke har fått med meg? Jeg har fått meg med nyheten om nytt RPG spill fra 'Black Isle' før det ble postet på gamer.no... Er det at jeg menner at Icewind Dale ikke er noe særlig? Ja klart det, jeg må være helt vekk siden jeg har en annen mening en deg. Men etter mitt kvalitetsnål ligger IWD langt nede som RPG spill, det er et greitt data spill ellers.

Eller er det kanskje at jeg skriver enn del feil.. jo kanksje jeg ikke har følgt med i timmene på skolene da... Men helst er det vel at jeg bryr meg lite om hvordan jeg skriver innleg når jeg skriver på nettet. det morer meg faktisk med alle som klarer å irritere/more seg over at andre skriver feil.

Hilsen Gaute

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...