deejay88 Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Prøver å åpne et spill, men når jeg gjør det kommer det opp en melding som viser: Could not load OpenGl, update your video card from the producer's website. Er det noen som vet hvor jeg kan få gjort dette? Har Intel Pentium3. Lenke til kommentar
SilentDrive Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Det virker som du trenger å legge inn (ny) driver til skjermkortet. Edit: Driver får du tak i på produsenten til skjermkortet ditt sine websider. Hvis du ikke hvet hvordan du finner ny driver kan du bare si meg hvilket skjermkort du har, så kan jeg finne driver. Endret 25. august 2004 av SilentDrive Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Vi må vite åssen skjermkort du har! når det er snakk om det.. mulig skjermkortet ditt ikke støtter opengl... Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 prøv og innstalere hk drivere,sikkert der det ligger. Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Vi må vite åssen skjermkort du har! når det er snakk om det.. mulig skjermkortet ditt ikke støtter opengl... det støtter nok opengl. Mener jeg husker civ 2 bruker opengl og det ble sluppet mens jeg satt med en p166 mmx. Så opengl er gamelt og støttes nok av ett skjerm kort som er minst 3 år nyere. Endret 25. august 2004 av iron_knuckle Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 er ikke Civ2 2d da? trodde ikke det var openGL (men ja, openGL ble jo brukt i quake1 (95/95), så det bør det støtte...det er sannsynligvis bare skjermkort driveren som trenger en oppdatering? Lenke til kommentar
mESA Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Jeg har samme probet, har 9800xt. Og cs må jeg kjøre på Direct 3d. Kansje det er ment og spille slik. men det er teit, liker open gl. like før jeg skifter tilbake til gf2mx kortet mitt Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 MeSa: høres merkelig ut...hvilke ATi drivere bruker du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå