Gå til innhold

Hvilken Mp3 spiller skal jeg velge

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte å kjøpe meg en ny mp3 spiller på rundt 1000-1500 vett dere om noen gode?? men seff kan jeg betale mer hvis spilleren er super bra. men vil helst ha en så er så liten så mulig.

takk på forhånd!!

Endret av Marcelo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke kjøp mini ipod Hvis du vil ha bra lyd.

Kjøp iaudio cw300 hvis du får tak i kjøp i vetfall ikke iriver ifp 390 utrolig dårlig lyd jeg hadde denne men retunerte den selv om jeg har koss porta pro headset.

Creative rhomba var helt grei i forhold til prisen. Men et stort - er at den må lades via usb.

Du bør ikke se på tester skulle tro de folka som hadde testene ofte var dritings.

ascono beatsound virker egentlig ganske grei men har utrolig dårlig batteritid.

I følge tester får denne 6 noen plasser dette er nok ikke helt sant men den duger sikkert.

Men som jeg sa ikke stol på tester. Ipod mini ble visst også best i en test men jeg har hørt lyden å synes den var dårlig.

Eneste spiller jeg har prøvd som duger er iaudio cw300 vurderer å bestille denne fra usa siden de ikke selger den i norge lenger.

Mvh

FoxRaCing

Lenke til kommentar

synes ikke ipod mini har dårlig lyd.. :nei:

hvis du har dårlig lyd på ipoden kan du kanskje sette på høyere kvalitet og også gå på itunes og skru opp lyden på settings eller noe sånt...da blir det knall lyd i ipoden...

og ipod mini er mye mindre enn vanlig ipod :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...