srbz Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Jeg har kjøpt meg en Nec ND-2510A som ikke virker med Nero 5, og jeg har fått beskjed om at jeg må ha Nero 6 for at den skal virke. Jeg kommer ikke til å brenne DVDer med det første, men det skal skje, og da må jeg ha et program som takler DVD. Fra før er jeg vant til å bruke Express, og det blir vel helst det det kommer til å gå i framover også, så dersom jeg ikke trenger full pakke til DVD, så lurer jeg på om det er verdt de 500 ekstra kr for full pakke. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Fulgte det ikke med noe programvare når du kjøpte brenneren? Det finnes såklart mange programmer som fungerer vel så bra som Nero, men siden jeg ikke har noen erfaring med noen av dem, vil jeg anbefale deg å skaffe deg Nero 6, ja. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Men kan man brenne DVD med Express? 2510A er vel dvd-brenner... (det er i hvertfall 2500A...) Endret 26. august 2004 av Thompzen Lenke til kommentar
srbz Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Fulgte det ikke med noe programvare når du kjøpte brenneren? Det finnes såklart mange programmer som fungerer vel så bra som Nero, men siden jeg ikke har noen erfaring med noen av dem, vil jeg anbefale deg å skaffe deg Nero 6, ja. Fikk den bulk, og det irriterte meg veldig i ettertid... Skal kjøpe Nero 6, ja, men lurte på om jeg skal kjøpe hele eller bare express. Selv om kanskje express holder, tror jeg jeg går for hele pakken, for slik jeg har oppfattet det, følger det med litt andre ting som er kos også... Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Fant et program som visstnok skal være et godt (gratis) alternativ til Nero.. Du kan jo teste det ut før du bestemmer deg for hva du skal kjøpe: http://www.cdburnerxp.se/ Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Nå er ikke Nero Express bare en Nero med færre funksjoner da. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Fant et program som visstnok skal være et godt (gratis) alternativ til Nero..Du kan jo teste det ut før du bestemmer deg for hva du skal kjøpe: http://www.cdburnerxp.se/ Gjort. Så litt bra ut. Skal teste snart. Men Nero blir det nok uansett Lenke til kommentar
G_E_M Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Fulgte det ikke med noe programvare når du kjøpte brenneren? Det finnes såklart mange programmer som fungerer vel så bra som Nero, men siden jeg ikke har noen erfaring med noen av dem, vil jeg anbefale deg å skaffe deg Nero 6, ja. Fikk den bulk, og det irriterte meg veldig i ettertid... Skal kjøpe Nero 6, ja, men lurte på om jeg skal kjøpe hele eller bare express. Selv om kanskje express holder, tror jeg jeg går for hele pakken, for slik jeg har oppfattet det, følger det med litt andre ting som er kos også... Hei - jeg har kjøpt samme spiller som du - og er SVÆRT fornøyd. Jeg hadde Nero 6.0 fra før - men vær oppmerksom på at spilleren også krever de siste oppdateringene til Nero. Jeg har også benyttet spilleren til å brenne video på DVD via Pinnacle studio 8 - og resultatet blir meget bra. Du har vel Bittorrent? Geir Lenke til kommentar
srbz Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Nei,jeg har ikke Bittorrent (tror jeg), og jeg aner ikke hva det er for noe (antar jeg burde det). Siste oppdateringene? Bare til å laste ned fra nettet eller? Lenke til kommentar
G_E_M Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Siste oppdateringene? Bare til å laste ned fra nettet eller? Ja - oppdateringene til Nero finner du her: http://www.nero.com/en/updates.html Jeg har brukt brenneren mye i det siste, og kan bare si på nytt; dette er en meget god brenner - både CD og DVD! Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå