charfred11 Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Jeg installerte nylig Windows XP Home Edition på maskinen etter at jeg måtte formattere harddisken. Før dette tok jeg selvfølgelig sikkerhetskopi av alt jeg ville ta vare på, inklusive en anstendig samling av gode lenker. Nå når jeg prøver å kopiere disse lenkene tilbake til den nye Favoritter-mappa (i Documents and Settings/Charlie/Favoritter) skjer det ingenting. I utforsker ser jeg jo at lenkene ligger i Favoritter-mappa, men ingen lenker kommer opp i Explorer. Noen tanker om hva dette kan komme av? Hva kan jeg evt. gjøre? Tusen takk! Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 i Internet Explorer: File -> Import & Export... Resten finner du ut selv. Lenke til kommentar
charfred11 Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 i Internet Explorer: File -> Import & Export... Resten finner du ut selv. Altså, da jeg brente disse lenkene, brente jeg hele mappa Favoritter. Derfor har jeg ikke noen fil som heter bookmark.htm som kreves for å bruke den framgangsmåten du foreslår. Ellers takk! Finnes det andre måter jeg kan fikse dette på? Kanskje noen kan fortelle hvordan jeg kan opprette en bookmark.htm? Tusen takk! Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 I hvilken mappa prøver du å legge bookmarksene? Prøv å legge dem både i All Users mappa og din mappe. Lenke til kommentar
charfred11 Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 I hvilken mappa prøver du å legge bookmarksene? Prøv å legge dem både i All Users mappa og din mappe. Jeg har allerede prøvd dette, og bokmerkene ligger i de mappene. Likevel vises de ikke i Favoritter i Explorer. Noe annet? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Hver favoritt blir vel lagret som .url? Åpne hver av dem å legg de til som favoritter. Neste gang, husk å export dem som bookmark.htm Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Jeg ville konvertert til Firefox Lenke til kommentar
charfred11 Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Hver favoritt blir vel lagret som .url? Åpne hver av dem å legg de til som favoritter. Neste gang, husk å export dem som bookmark.htm Jo takk, har nok tenkt den tanken noen ganger. Men vi snakker her om et par hundre linker, så jeg hadde på en måte tenkt å slippe. Får vel kanskje bare krype til korset likevel Takk anyway Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg ville konvertert til Firefox Og hvis jeg var deg, ville jeg holdt kjeft hvis jeg ikke kunne vært til noe hjelp. Lenke til kommentar
tombola Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Du skal ha en mappe på c-disken din som heter "dokuments and settings". Under denne skal du ha en mappe med ditt brukernavn. Under der igjen har du en mappe som heter "favoritter" eller "favorites". Kopier bokmerkene inn i den mappa. Hvis det ikke virker så sletter du mappa og legger den til på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå