liebermannXCR Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Har en gammel Toshiba Sattelite/pentium II som jeg prøver å få på beina igjen etter et vanvittig krasj. Av naturlige grunner tålte den ikke all nymotens programmvare. Problemet mitt nå er at jeg trenger en spesiell tastekombinasjon for å komme meg inn i biosen slik at maskinen skjønner hva den skal gjøre under boot. Er det tilfeldigvis noen som vet hva denne kombinasjonen er? Skulle nesten tro den var hemmelig, har trålt det meste på nettet uten å finne noe spesifikt om dette. Det eneste det snakkes om er en programsnutt som heter TSETUP som visstnok skal ligge i MS-DOS, denne finner jeg ikke.... Det er litt som å jobbe på et museum, men maskinen har vært satt opp med XP tidligere og det har fungert fint etter en liten oppgtadering av RAM. Er det noen av dere som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
liebermannXCR Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Veldig enkelt var det... ESC+F1 :!: Lenke til kommentar
highlander Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Hehe, står somregel i oppstart.s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå