p1raya Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 noen som vennligst kan forklare hvordan jeg skal få til dette?? når jeg ser på en vanlig autorun fil viser denne vanligvis tilbake på en .exe fil. ergo trenger ikke en slik fil noe program for å starte den. Men med en html fil er jo filen avhengig av explorer for å se den (eller hvilken som helst annen browser) hvordan greier jeg å progge autorun filen til å starte html dokumentet mitt i explorer? på forhånd takk! -p1raya- Lenke til kommentar
Gaute Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 f.eks shellexec iexplore.exe index.html tror det skal virke Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Hei Jeg har mekka autorun på en cd engang.. lenge siden husker ikke hva jeg skrev i autorun fila, men jeg tror d bare er å få autorun fila til å åpne fila.. så starter den browsern som er default opp.. Oops så ikke at du spesifiserte IE der :smile: sorry [ Denne Melding var redigert av: Os|r|s på 2002-05-03 21:48 ] Lenke til kommentar
p1raya Skrevet 3. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2002 Quote: On 2002-05-03 21:46, Gaute skrev:f.eksshellexec iexplore.exe index.htmltror det skal virke hvor skal jeg skrive dette?? [autorun] Open=shellexec iexplore.exe velkommen.htm ser dette riktig ut?+ orker ikke bruke alt for mange brennecder på dette.. men takk for hjelpa så langt gaute =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå