ExuZ Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 jeg skal ha meg et nytt kabinett, og det er jeg er på utsikt etter er et passelig stort kabinett, til mine 4 harddisker og 2 dvdrom. helst vil jeg ha et som jeg kan stable diskene som på bilde under, men slik som lianli har løst det med en liggende boks i bunnen med plass til 5-6 disker er også en bra løsning ellers så er det begrenset med hvor mye plast jeg kan bli glad i. takk for all hjelp Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) LianLi? siden du er fan av metall, og liker disk løsningen dems.. bare en evnt. pengemangel som hindrer deg.. life was here.. Endret 25. august 2004 av _ammaZ_ Lenke til kommentar
ExuZ Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 ja, er vell egentlig dette med penger.. kunne tenke meg å ikke bruke mer enn 1000 på et kabinett Lenke til kommentar
MuD Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Chieftec Dragon midi eller bigtower.... supert kabinett til prisen, annbefalest på det sterkeste Lenke til kommentar
ExuZ Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 brrr.. takk for forslaget, men nei-takk. har et matrix big tower, som jeg missliker på det sterkeste. feil med chieftek sine kabinetter: 1. harddisk plasseringene, de blir stående laangt utover hovedkortet når alle kablene kommer på plass. 2 veldig mange har det(selv om mitt ser bedre ut en allle andre sine ) 3. mangler uttagbart hk brett. tingen med chiefteck er at du må ha bigtower om du skal ha det noenlunde ryddig. kunne sikkert tatt harddisk boksene, og plassert de loddret i bunnen, forran hk, men der er det et hull til vannkjøling. må sikkert bygge noe selv, om jeg skal få det jeg vil Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Beantech skal være gode... ligner på lianli diskplassering: hvis måten diskene er festet på på beantech'n passer for deg, gå for den! komplett har varene.. Endret 26. august 2004 av _ammaZ_ Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Kan du ikke bare flytte harddiskfestet slik du vil ha det da? Lenke til kommentar
The n00b^ Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Kan du ikke bare flytte harddiskfestet slik du vil ha det da? Raidmax vett..Nice Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Kan du ikke bare flytte harddiskfestet slik du vil ha det da? Raidmax vett..Nice ?? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Beantech skal være gode... ligner på lianli Snasent kabinett, men hvem vil vel ha ett Bønne Teknologi kabinett Lenke til kommentar
ExuZ Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 (endret) beantech kabinettet var kurant, men det hadde loddrette disker har et chenbro junior kabinett, som jeg kansje modder litt, men ligger på vippen mellom det og beantech.. noen som vet noe om dette kabinettet? link Endret 27. august 2004 av ExuZ Lenke til kommentar
ExuZ Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 takk for all hjelp folkens.. det blir nok beantech på meg nå Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 si fra hvordan støynivået er på det kontra det gamle da.. om platene er tykke nok osv.. står mellom beantech og tsunami nå.. Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 har bestilt Tsunami jeg digger det kabinettet! 2 store vifter (120), støvfilter og en vifte på siden (92mm) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå