Gå til innhold

Ett lite problem til...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mikalandre: Jeg vet ikke hva dine intensjoner med den posten din er, der du praktisk talt mater kode til trådstarter uten å forklare.

Det er en grunn til at vi poster linker her, og det er at folk skal lese og lære selv. Mating av kode lærer vedkommende lite eller ingenting.

Lenke til kommentar

Beklager, det tenkte jeg ikke på... har fått så mye hjelp her, så når jeg så noe jeg kunne ville jeg hjelpe til :)

prøver igjen:

for å repeter bakgrunnsbildet med css kan du bruke background-repeat. f.eks.

#boks{

background-repeat: repeat-x;

}

parametere kan være repeat-x, som repeterer vannrett, repeat-y, som repeterer loddrett, repeat, som repeter begge veier og no-repeat, som ikke repeterer...

les mer her!

Lenke til kommentar
Det er en grunn til at vi poster linker her, og det er at folk skal lese og lære selv. Mating av kode lærer vedkommende lite eller ingenting.

Velvel, finn deg en bok om læring du.

Hvordan folk lærer, er HELT individuelt.. Jeg har lest SVÆRT lite om HTML og CSS, det jeg kan har jeg lært er å se på koder til sider.. Så å si at mating av kode gir 0 læring, vil jeg si er litt latterlig, for det første siden du ikke vet åssen vedkommende lærer ting, og i det hele tatt at det ikke stemmer at man ikke lærer noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...