Oberst2002 Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 go'dag Har et Powercolor 9800SE(R98 SE-C3) og tenker på og montere ny kjøler på GPU. Passe denne ? Vantec Iceberq GPU-kjøler Ser mange kjølere for 9800Pro, men ikke for SE kortene. Har selvfølgelig tenkt på 8 av disse også HSCHIPSET Da regner jeg med at jeg skal klare 412/370 uten artifacts. Mangler bare 10 Mhz på minne. Oberst Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Ser at du satser på XT flash? Men on-topic: Passer ikke Arctic Cooling VGA silencer? Den kjøler veldig bra! Lenke til kommentar
Oberst2002 Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Ser at du satser på XT flash? Men on-topic:Passer ikke Arctic Cooling VGA silencer? Den kjøler veldig bra! Får jeg plass til ramsinkene da ? Tar ikke den kjøleren mye plass på "høyre" siden av GPU'en ? Oberst Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 hvor store er ram sinkene dine da? Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Ser at du satser på XT flash? Men on-topic:Passer ikke Arctic Cooling VGA silencer? Den kjøler veldig bra! Får jeg plass til ramsinkene da ? Tar ikke den kjøleren mye plass på "høyre" siden av GPU'en ? Oberst Hmm... Det tenkte jeg ikke på nei..! Men hvor store er ramsinksene da? Lenke til kommentar
Oberst2002 Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Tenkte på disse HSCHIPSET Dimensjon: 25x10x28cm (HxBxD). Men de kan vell bearbeides til passende størrelse, vet ikke hvor mye plass som er under Arctic Cooling VGA silencer. Noen som vet om sinker som passer ? Oberst Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Mellom der er det ikke mer enn en 10-15cm... Lenke til kommentar
Same- Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Passer ikke Arctic Cooling VGA silencer? Den kjøler veldig bra! Kjøler den ram'en? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Passer ikke Arctic Cooling VGA silencer? Den kjøler veldig bra! Kjøler den ram'en? Nei, den kjøler ikke rambrikker, så du må ha mindre kjølere under kjøleren, og de trådstarter henviser til, kan han ha på undersiden av kortet Lenke til kommentar
Inja Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Ikke kjøp vantec icecooler hadde fult av problemer med den, den hadde ikke helt god kontakt med gpuen så kortet bli vist litt herpa. Så jeg måtte sende det tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå