Underlord Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 #1 Gamecube er lagd av nintendo som er eldst innen Tv spill, derfor mest erfaring #2 Acclaim og sega har enerett til og lage spill #3 Gamecube bråker ikke sånn som Møkka X Box og er liten og dødskul #4 Den har mulighet for 4 spillere #5 Du trenger vel F¤#* ikke en DVD spiller til vel, jeg kjøpte den for og spille Tv-spill Og så burde man tenke tilbake og tenke hvem som begynte med tv spill først det var i hvertfall ikke hverken sony eller microsoft Nintendo har mange flere år bak seg med erfaring på dette område det er ikke noe og diskutere Ned med Microsoft og Xbox og deres Monopol forsøk Og da Microsoft forsøkte og få acclaim til og lage spill til dem nektet dem. Og sega nektet også Go Nintendo Lenke til kommentar
X-box kongen Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 jeg hater gamecube jeg ville ha det før me n nå ser jeg at x-box er best :smile: Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 veldig objektive poster her ser jeg..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå