Lostfields Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Nå bestilte jeg en S65 fra mSHOP igår, tirsdag den 24. august, og ser at de ikke har giddi å sendt den enda da jeg ikke har fått et pakkesporingsnr (nå har de da hatt en hel dag på seg ) Noen andre som har bestilt herifra og hvor lang tid tok det da? Bare jeg får den innen lørdag så skal jeg ikke klage...... Endret 25. august 2004 av nicop Lenke til kommentar
bakhjulet Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Bestillte min fredags kveld, og mandags morgen var den sendt derifra, og i dag kom den til Bergen...hurrra. Er fornøyd med servicen derifra ja- Lenke til kommentar
Lostfields Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 men, nå står det "usikker ankomstdato" på pakkesporing, flotters, da finnes den ikke på lager da? hehe... Hvordan i granskauen får jeg kontakt med mshop da, de er jo grisetreige på mailsvar - og telefon finnes jo ikke (den på brreg er ugyldig) Lenke til kommentar
Royzer Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 har også bestillt fra mshop.. pakken ble levert til posten ganske rask.. men den har ligget der ganske leeenge(sidn 23.08) ivertfall føles d slik ut håper den er på fauske i dag slik at jeg kan få den til helga Lenke til kommentar
thejokerno Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Fikk tlf. 2 dager etter at jeg hadde bestilt jeg, på mshop.. Hadde først bestilt på elprice, men de fikk den ikke inn før om 2-3 uker.. heh. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Liker ikke mShop. Driver å strever med å levere tilbake min nesten ubrukelige ST60, men de svarer jo på 1 mail i uka... Men billige er de Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 En kamerat bestilte S65 på mShop på tirsdag, men fikk ikke noe pakkesporingsnummer før i dag tidlig, enda den ble postlagt i går formiddag. Det er med andre ord normal leveringstid, men det virket som om mShop slet med å få dyttet ut pakkesporingsnummer, noe som er litt dumt for deres egen del siden de sikkert får en haug med henvendelser om det. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Det er posten sin skyld at pakkesporingen henger litt etter Lenke til kommentar
e-foo Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) bestillte på fredagen, mandagen ble den sendt og kom fram tilslutt i går Endret 26. august 2004 av e-foo Lenke til kommentar
Royzer Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Det er posten sin skyld at pakkesporingen henger litt etter jepp vet det. men har nettopp sjekket og den var videresendt fra Fauske i dag så i morgen ligger den i postkassa mi!! Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Jeg bestilte på www.telebutikken.no på lørdag, Sendte mail idag. Først da fikk de sendt den. Drar til polen på lørdag, får den antagelig ikke før da livet kunne ikke vært verre! *overdrive* Lenke til kommentar
Lostfields Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Jepp, de hadde problemer med pakkesporingen... så nå sitter jeg med telefonen i hånda 2 dager etter at jeg bestilte... er jo ikke dårlig det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå