fossegrenda Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Bengalboy fra howarchui sitt forum har klart å få tak i en produksjonsenhet av S700. Han har laget en bildeomtale av tlf her: Phote review of S700 Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Tøffe bilder Hehe... He's lucky Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Fet mobil ja.. men faan. når du trekker den ut.. den så VELDIG STOOOR ut Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Fet skjerm. Men den er for stor og dyr for min smak. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 den er lekker, virkelig-ser eksklusiv ut i metal og blå bakgrunnsbelysning... Men ja, den er ikke liten nei, lurer på hvor ofte du egentlig trenger å åpne herligheten?!? skjermen er en killer... hm, når skulle denne komme sa du - nærmere jul? Lurte på K700 men den har jo alle nå... noen som vil kjøpe min Z600 her tro?!? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 den er lekker, virkelig-ser eksklusiv ut i metal og blå bakgrunnsbelysning...Men ja, den er ikke liten nei, lurer på hvor ofte du egentlig trenger å åpne herligheten?!? skjermen er en killer... hm, når skulle denne komme sa du - nærmere jul? Lurte på K700 men den har jo alle nå... noen som vil kjøpe min Z600 her tro?!? Bruktmarked Lenke til kommentar
eblth Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Fet skjerm. Men den er for stor og dyr for min smak. Enig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå