Bear^ Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Jeg er nå piss irritert. Når jeg endelig har kommet meg forbi rakketer og kuler og kommer meg inn i båten (training) loader spillet litt, så kommer det opp en stor dialog boks med mange rare tall og feilmeldingen "could not read" Noen som har noen anelse om hva dette kan være? Om det trengs mer informasjon kan jeg sikkert klare å krenke meg til et lie screenshot Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Ser ut som det er et minneproblem. Det skjedde det samme med meg. Meldingen er "The memory could not be "read"." Hos meg var det fordi jeg kjørte rammen for hardt (PC3200, noe den skulle klare). Så jeg satte rammen ned på 333 mens prosessoren kjørte på 400. Da gikk alt bedre. Men det kan også være andre årsaker. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Ok, nå har jeg da et annet problem, hvordan i videste verden setter jeg ned rammen??? Jeg kan litt om data men er ikke noe data guru, så dette felte er jeg fremdeles litt ny på. Nevnes kan vel at jeg er flinkest i å sprenge strømforsyninger Lenke til kommentar
k-zen Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 er i biosen det. velg optimal og ikke agressive eller noe sånt så kanskje det funker Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 er i biosen det. velg optimal og ikke agressive eller noe sånt så kanskje det funker Hjelp meg Er så totalt blank på BIOS oppsett, har ingen anelse hvor jeg stiller noe slikt Lenke til kommentar
TST Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Emnetittelen i denne tråden har blitt endret slik at det er lettere å forstå hva tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. Originalt emnefelt: "Kommer meg ikke inn" Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Sorry, hehe, var vel det beste jeg egentlig kom på i farta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå