Gå til innhold

Sunbeam viftestyring i Chieftec kab

Anbefalte innlegg

har tenk å kjøpe denne viftestyringa til mitt Chieftec miditower......

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBRHBUK3SI

Det jeg undres på er om knottene stikker så langt ut at jeg ikke får igjen døra på kabinettet.....??og så lurte jeg på om mine 4 80mm vifter som har en påmontert kabel med reobus på fra før vil virke på denne Sunbeamen...??

viftene er av denne sorten....

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=109212&cks=PRL

håper å slippe kjøpe nye vifter også....alle erfaringer med denne Sunbeamen mottas med takk...!..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

var den knotete å montere.??....ser ut til at den kommer i deler man må sette sammen selv.....??leste en test hvor man må klippe av kontakta på viftene og skru de fast i terminaler....et annet sted ser det ut til at den er utstyrt med greie 3 pins kontakt terminaler....!?...hva stemmer...? hadde håpet å slippe kutte/splitte kabler.....(med det samme jeg maser...:)...synes du lysa er for kraftige...?...)..

Lenke til kommentar

:ohmy: hei er ny her,så er det noen som kan hjelpe meg med ett par spørsmål ang sunbeam kabinett og aspire psu

kjøpte en sunbeam acrylic kabinett på tanke på at jg ska bygge en pc selv.bestillte en aspire psu atx-as500w 2xuv fan. mn problemet er at vifta på psu'n er på venstre side,og og psu vifte plassen på kabinettet på høyre side.hva ska jg gjøre. finnes det noen lignende psu med light som har vifta si på høre siden

Endret av humla78
Lenke til kommentar

om knottene var for lange eller ikke var en ting jeg absolutt ikke vurderte. Tenkte ikke tanken at de kunne være for store.. Føler meg nesten litt dum nå.. :)

Men det funker jo bra, går helt strålende her.

Tilkoblingene er helt grei også, bare 3 pins kontakter slik dere er blitt enige om, det eneste jeg syntes var litt kjipt er at den er litt kort. Den stikker liksom bare 4-5 cm bak front-"veggen" (der knottene er montert), slik at det ble noe trangt å få på plass de små ledningene med de store feite pølse-fingrete hendene mine. men jeg fikk det jo til etterhvert da. Det gjorde også at jeg måtte bruke forlengere på alle ledningene til viftene.

Lenke til kommentar
:ohmy: hei er ny her,så er det noen som kan hjelpe meg med ett par spørsmål ang sunbeam kabinett og aspire psu

kjøpte en sunbeam acrylic kabinett på tanke på at jg ska bygge en pc selv.bestillte en aspire psu atx-as500w 2xuv fan. mn problemet er at vifta på psu'n er på venstre side,og og psu vifte plassen på kabinettet på høyre side.hva ska jg gjøre. finnes det noen lignende psu med light som har vifta si på høre siden

du burde poste denne som egen post. men trur det skal hjelpe bare ved å snu psu

Lenke til kommentar

sunbeam styringa funker bra!

lettvinn å montere, knottene er akkurat passe lange ;)

men, etter å ha hatt styringa ei god stund nå, begynner det ekstremt skarpe lyset å irritere meg litt. kjeitt å ha midt i øynene når man vil sove.. selv om døra er lukket, så lyser det ikke så værst likevel

Lenke til kommentar
det går heller ikke fordi lokket til psu er i acrilyc,og da synes heller ikke noe av det og knappene blir omvendt.

men takk for hjelpen da sender heller jeg den tilbake,men hvilken pcu ska jg kjøpe da????

det er ett fett. ta en over 450watt og ikke noen billig merker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...