MrMKE Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 >>> GameCube hersker over Europa 400.000 maskiner solgt på en uke. GameCube fikk ikke stå lenge i fred i hyllene i de mange butikkene rundt omkring i Europa før de gikk rett ut av døren. 400.000 maskiner ble kjøpt i løpet av den første uken og dette utgjør 80% av første forsendelse av GameCube til Europa. Veldig mange butikker ble raskt utsolgt den første uken men i løpet av de neste sju ukene vil ytterligere en halv million GameCube-maskiner bli fordelt utover Europa. Spillsalget har også gått veldig bra. I gjennomsnitt er det solgt 2.3 spill per maskin og bestselgerne er ikke uventet Luigi's Mansion og Star Wars Rogue Leader : Rogue Squadron II. Gjennomsnittsalderen til en GameCube-eier er 23 år, noe som virkelig beviser at Nintendo ikke bare er for barn. Kilde http://www.nintendo.no herlig.. nettop kjøpt gc med sonic :=) og bare gode nyheter om gc, Lenke til kommentar
[DA]Amethyst Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Quote: Den 2002-05-14 22:40, mrMKE skrev:>>> Spillsalget har også gått veldig bra. I gjennomsnitt er det solgt 2.3 spill per maskin og bestselgerne er ikke uventet Luigi's Mansion og Star Wars Rogue Leader : Rogue Squadron II. Gjennomsnittsalderen til en GameCube-eier er 23 år, noe som virkelig beviser at Nintendo ikke bare er for barn. HEHEHEHE Er det så rart ? Butikkarbeiderene lurer idioter til å kjøpe en konsoll som de ikke har peiling om, men navnet "NINTENDO" har de hørt før, tro meg.. Jobber på SpaceWorld og har peiling Personlig så synes jeg Gamecuben er det elendgiste som har kommet på markedet siden Nintendo64. Konsollen eier ikke kraft og spillene lagger, bortsett fra at Smash Brothers kan være gøy Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Vel, at du jobber på Spaceworld sier igrunn alt for meg. Da blir det unødvendig å ytterligere senke oppfatningen min om deg utifra din håpløst overdrevne bruk av smileys og unyanserte, ureflekterte og bombastiske påstander. Den kan nemlig ikke bli lavere. La oss bare si at ikke alle er enige med deg. Lenke til kommentar
HardCubed Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Han er sikkert en ungdomskole elev, som har blitt plassert på Spaceworld i arbeidsuka. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Bra sagt [DA]Amethyst! :smile: Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 Quote: Den 2002-05-15 17:30, HardCubed skrev:Han er sikkert en ungdomskole elev, som har blitt plassert på Spaceworld i arbeidsuka. Ikke langt i fra,.. en som ikke har peiling snakker slik ! - Har cuba med litt star wars : og har ALDRI vært så imponert over grafikk og spill følselse på et konsole spill på lenge ... ----------------------------------- AciD18 : Har sjekket Metroid trailerene ja,.. de er drit råe,... *gleder meg* Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 19. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2002 alaruz...hvor langt har du kommet i star wars? vent til du kommer til de senere oppdragene.....skru opp lyden....og opplev.. Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 [DA]Amethyst du jobber på spaceworld ikke sant? Jvla svindler :razz: [ Denne Melding var redigert av: CS_eR GøY på 2002-05-19 17:19 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå