MountainRivera Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article269910.ece Noe så sykt! RELIGIONEN ER ROTEN TIL ALT ONDT RELIGIONEN ER ROTEN TIL ALT ONDT RELIGIONEN ER ROTEN TIL ALT ONDT RELIGIONEN ER ROTEN TIL ALT ONDT RELIGIONEN ER ROTEN TIL ALT ONDT RELIGIONEN ER ROTEN TIL ALT ONDT Kan man få sagt det mange nok ganger tro? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article269910.ece Noe så sykt! RELIGIONEN ER ROTEN TIL ALT ONDT RELIGIONEN ER ROTEN TIL ALT ONDT RELIGIONEN ER ROTEN TIL ALT ONDT RELIGIONEN ER ROTEN TIL ALT ONDT RELIGIONEN ER ROTEN TIL ALT ONDT RELIGIONEN ER ROTEN TIL ALT ONDT Kan man få sagt det mange nok ganger tro? Lenke til kommentar
eierdegics Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) ja, det var sykt.. relgioner er no dritt.. men la andre mennesker tro på hva dem vil da... Endret 25. august 2004 av eierdegics Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 eg tviler på om relegion er roten til alt ondt... Men har null problem med å forstå at du mener det etter å ha lest det Jepp, dette er syyyyykt! Håper det landet får et nytt regime. Og at de får ekte valg for en gangskyld. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Religion er ikke roten til alt vondt, religion er i første omgang ett svar på virkligheten, en trøst. I andre omgang KAN religionen være med på å utforme virkligheten, noe som skjer i Iran. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Mennesker er roten til alt ondt. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Mennesker er roten til alt ondt. Visst, visst. Drittdyr. Lenke til kommentar
student-stjørdal Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Mennesker er roten til alt ondt. Helt i tråd med miljøbevegelsen. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Mennesker er roten til alt ondt. Helt i tråd med miljøbevegelsen. Stille med deg. Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Å der var haltan på plass med kvasi-vrøvlet sitt. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Å der var haltan på plass med kvasi-vrøvlet sitt. Hva er vrøvl med det? Tråden handler om Iran, en eller annen prøvde å spore den av og inn på en miljødebatt, jeg ba ham holde munn. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Å der var haltan på plass med kvasi-vrøvlet sitt. Kvasi vrøvl ? Tråden er jo om Iran ikke verdensromforskning. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Jeg lurer på hvordan de mullahene/dommer/åndelig leder whatever skaffer seg så mye makt der nede? Virker jo som de kan henrette folk som kikker stygt på dem.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Jeg lurer på hvordan de mullahene/dommer/åndelig leder whatever skaffer seg så mye makt der nede?Virker jo som de kan henrette folk som kikker stygt på dem.. TEOKRATI.. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 men i hælvete da! den såkalte "byen" Neka er en stygg liten landsby der ikke engang bin laden ville levd... og de er ikke iranske engang de som bor der, nærmere nomader...akkurat som samer er i norge... så når dere gjør narr av hjemlandet mitt, så tenk litt på dette: tenk om folk hadde begynnt å gjøre narr av hele norge pga. noe en same gjorde.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Slettet noe misforståelser (?), dill og spam fra tråden forresten. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) men i hælvete da! den såkalte "byen" Neka er en stygg liten landsby der ikke engang bin laden ville levd... og de er ikke iranske engang de som bor der, nærmere nomader...akkurat som samer er i norge... så når dere gjør narr av hjemlandet mitt, så tenk litt på dette: tenk om folk hadde begynnt å gjøre narr av hele norge pga. noe en same gjorde.. Skjønner at du reagerer slikt, men samer er også nordmenn hvis du tog an. Det er mange steder i verden hvor rare ting skjer hver dag, så jeg tror neppe Iran er i nærheten av verdens verste land, selv om imo er muslimske land innenfor korrupsjonens nærhet, men det er en annen diskusjon. Endret 25. august 2004 av VeXx Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 men i hælvete da! den såkalte "byen" Neka er en stygg liten landsby der ikke engang bin laden ville levd... og de er ikke iranske engang de som bor der, nærmere nomader...akkurat som samer er i norge... så når dere gjør narr av hjemlandet mitt, så tenk litt på dette: tenk om folk hadde begynnt å gjøre narr av hele norge pga. noe en same gjorde.. Samer er like norske som du og meg, eller, samer er faktisk norskere enn du og meg. For øvrig tar jeg poenget ditt, men det er ikke til å stikke under en stol at regimet i Iran er nokså sykt. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 jaja..men det der er liksom ikke sånn Iranere er, det der er afganere og/eller kurdere som plutselig er blitt "iranske", og som lever sånn arabere gjorde for mange hundre år siden.. tror dere virkelig folk går å henger noen midt på gata i tehran ellerno? nei... Lenke til kommentar
Camron Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 men i hælvete da! den såkalte "byen" Neka er en stygg liten landsby der ikke engang bin laden ville levd... og de er ikke iranske engang de som bor der, nærmere nomader...akkurat som samer er i norge... så når dere gjør narr av hjemlandet mitt, så tenk litt på dette: tenk om folk hadde begynnt å gjøre narr av hele norge pga. noe en same gjorde.. Samer er like norske som du og meg, eller, samer er faktisk norskere enn du og meg. For øvrig tar jeg poenget ditt, men det er ikke til å stikke under en stol at regimet i Iran er nokså sykt. bra du tog an.. selfølgelig fins det ting regimet i iran må forandre på, men offentlig henging er ikke noe regimet ville gjort...serriøst... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå