FotoAndy Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Min nye sony f828 er på vei til meg i posten :!: , og det må selvfølgelig utrustes med et minnekort. Men her er det jo en del å velge i.... Hittil ser kandidatene ut til å være cf 512 type I, cf 512 type II, eller memory stick PRO 512. Prisforskjellen mellom kortene er jo en del, og jeg lurer på er hvor stort utslag valg av minnetype og produsent vil ha når det kommer til f.eks. hastighet og funksjon. Er det noen som har erfaringer? Takk og bukk for svar. -andy Lenke til kommentar
F828 Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 mem stick pro er vel det eneste kortet som støtter videoopprtak i beste kvalitet. Har selv bare to kort av typen memstickPro på 256 MB hver, og de funker meget bra. MD og det andre har jeg ikke testa. Grattis med nytt MEGET bra kamera F828 Lenke til kommentar
FotoAndy Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Ja, ser ut til at du trenger memory stick pro eller evt. microdrive for å få 30fps video. Da må det vel bli memory stick (selv om jeg synes sony priser dem noe høyt). Venter nå utålmodig på at it24 skal få ut fingeren og sende kameraet -andy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå