Merolen Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Skal kjøpe meg ny ram, helst 512x2. Ser på hovedkortet sin DDRtable for DDR400 at kun et fåtalls PC3200 støtter kortet. Ønsker ikke å kjøpe ram som ikke fungerer, derfor lurer jeg på om det er noen erfaringer der ute med Asus A7N8X-X og PC3200 ram. Har funnet Corsairbrikka som står i tabllen, men prisen er litt stiv. Kunne tenkt meg en twopack TwinMos, men er usikker på om det vil fungere Lenke til kommentar
aMo Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Jeg putta nylig en TwinMos Twister PC3200 512MB brikke i maskina mi (asus a7n8x deluxe hk).. Works like a charm.. Tror de kompatibilitets-listene er litt sånn "you scratch my back I scratch yours" fra produsentene... Lenke til kommentar
Merolen Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Prøver meg på TwinMos jeg. Så skal jeg si ifra her hvordan det gikk. Skummelt! Lenke til kommentar
Merolen Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Kjøpte TwinMos DUalpack PC32000. Funker som bare det. Men har egentlig hovedkortet mitt støtte for dual channel? Tror ikke det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå