t-bird Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Et spørsmål, hvordan blir disse beta driverene installert i grunnen? De offisielle driverene har jo eget installasjonsprogram. Lenke til kommentar
MeG^ Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 de blir installert på samme måte med samme installeringsprogrammet. I prinsippet kan du ikje se forskjell på uoffisielle og offisielle. Lenke til kommentar
t-bird Skrevet 4. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2002 Kan ikke se forskjell på offisielle og uoffisielle? Når jeg laster ned offisielle drivere så er det kun en(1)installasjonsfil som da selvfølgelig inneholder alle .drv, .vxd filer osv, men når jeg laster ned beta drivere så hender det at det kun er 1 fil. Beta 27.70 er kun en fil og det er ei .rar fil på størrelse 5.35MB. Når jeg lastet ned f.eks beta 28.90, og har pakket denne ut så er det en haug av .drv, .vxd, .dll osv. Hvordan skal jeg da få installert disse beta driverene? Forvirra jeg:) Lenke til kommentar
CIder Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Du bare unzipper mappa en plass på HD'en,går til Egenskaper for skjerm-->Innstillinger-->Avansert-->Kort-->Driver-->Oppdater driver. Det anbefales også at man avinnstallerer tidligere drivere først..... Lenke til kommentar
t-bird Skrevet 4. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2002 Se det ja, det hjalp betraktelig:) Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå