e-foo Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 da fant jeg den første feilen på min s65.. telefonen låste seg plutselig da jeg holdte på med kameraet, ingen av knappene virket, så jeg måtte bare nappe ut batteriet. håper det kommer oppdatering snart Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) å nei, skjedde dette virkelig en gang.... Endret 25. august 2004 av Kamera Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Tror det kommer en FW update i morgen! Lenke til kommentar
monstar Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Tror det kommer en FW update i morgen! Jepp, da blir du kanskje kvitt problemet! Lenke til kommentar
e-foo Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 å nei, skjedde dette virkelig en gang.... hehe.. er ikke totalt krise.. ville bare informere.. genial telefon ellers! Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Merkelig lite bugs på S65, snodige greier... hehe Kanskje de faktisk testet mobilen før de slapp den, det kan de umulig ha gjort med M65 ihvertfall Lenke til kommentar
Algron Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Kan du sende inn noen bilder som du har tatt med den? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Håper dere for kjempe mange feil! Ahh... I hvertfall like mange som ST60 Lenke til kommentar
TDK Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Håper dere for kjempe mange feil!Ahh... I hvertfall like mange som ST60 Nei huff, slik må du ikke si! Å ønske at noen skal ha samme problemer med en mobil som ST60 er det samme som på spytte han i ansiktet (ThompZen skrev dette) Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Håper dere for kjempe mange feil!Ahh... I hvertfall like mange som ST60 Nei huff, slik må du ikke si! Å ønske at noen skal ha samme problemer med en mobil som ST60 er det samme som på spytte han i ansiktet (ThompZen skrev dette) LoL, får min i morra jeg, så da blir det vel oppdatering av Firmwaren med en gang da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå