andreh Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Tittelen sier det meste. Jeg har en gammel maskin, der jeg en gang i tiden brukte mye penger på SDram, HK er defekt, så jeg leter derfor etter et Socket A HK som støtter SDram. Noen nettbutikker som selger dette? Link? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 jeg tror du kan lete en stund etter den komboen der hvis jeg var deg, så hadde jeg solgt rammen på qxl og så kjøpt ny ddr ram, det vil du merke godt i spill og alt annet du bruker maskina di til egentlig Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Hvilken SDRAM har du da? Lenke til kommentar
andreh Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 jeg tror du kan lete en stund etter den komboen der hvis jeg var deg, så hadde jeg solgt rammen på qxl og så kjøpt ny ddr ram, det vil du merke godt i spill og alt annet du bruker maskina di til egentlig er det noen som vil kjøpe sd ram da? må da være nesten umulig å få solgt. tror heller jeg gjør det slik at jeg returnere det hk jeg kjøpte, og får pengene igjen. også kjøper jeg et brukt hk med sd ram støtte på hw.no bruktmarked. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Komplett solgte dette hovedkortet for en stund siden (kjøpte det til serverpc'en). Tar både sd og ddr. Let litt rundt, så finner du det sikkert Edit: btw, er ikke mange som er villig til å skjelle ut mye penger for sd-ram i våre dager. Endret 25. august 2004 av Jerre Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 jeg tror du kan lete en stund etter den komboen der hvis jeg var deg, så hadde jeg solgt rammen på qxl og så kjøpt ny ddr ram, det vil du merke godt i spill og alt annet du bruker maskina di til egentlig er det noen som vil kjøpe sd ram da? må da være nesten umulig å få solgt. tror heller jeg gjør det slik at jeg returnere det hk jeg kjøpte, og får pengene igjen. også kjøper jeg et brukt hk med sd ram støtte på hw.no bruktmarked. Er marked for SDRAM ja. Er jo rundt 1000 lappen for 256 minne mange steder. Så er nok mange som gledelig betaler 4-5 hundre spenn for 256 brikker. Lenke til kommentar
Dj Laffen Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Solgte nylig 2 256MB PC133 SD-RAM brikker på QXL. Fikk 380kr pr stk. Du kan regne med å få det samme om du legger ut dine for salg. Ville gjort som andre her foreslår: selg det gamle utstyret og kjøp nytt. Du vil få nye bedre ytelse. Siden det virker som du ikke trenger det beste av det beste vil det heller ikke bli særlig kostbart. Lenke til kommentar
roaldhansen Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 heisann har et gammelt asus a7a 266 liggende. har også en brikke på pc133 256mb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå