albanao Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Noen som har noen tanker og forslag om hva som er best kjøp av disse to, eller eventuelt annet kamera som ligger i samme prisklasse(2500-3200) På forhånd takk Lenke til kommentar
Indiana Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Har du kikket på tilbakemeldingene (erfaringer) i produktguiden? Et bra sted å starte... Personlig ville jeg satset på Nikon Coolpix 3700 fremfor Casio Exilim EX-Z40. Ingen av kameraene er dårlige, men slik jeg har forstått det er 3700 mer stabilt hva angår billedkvaliteten. Nikon har vel også vært i fotobransjen betydelig lenger enn Casio (såvidt meg bekjent), så de har jo i større grad et rykte å ta vare på. Det betyr selvfølgelig ikke at Casio ikke kan levere varene... Min erfaring er at en aldri finner et perfekt digitalt kompaktkamera, det er alltid svakheter en må leve med. Spørsmålet er hva som er viktigst for deg? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Anbefaler også Coolpix 3700 på grunn av bildekvalitet. På tross av en megapixel mindre, synes jeg bildene til 3700 er renere, selv i A4 forstørrelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå