Billy_The_Kid Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Trenger litt hjelp med å finne Alu. front til Plextor 712A Dvd-brenner... Har leita alle plasser jeg kommer på, men finner ingen som passer.. microplex har til en annen cd\dvd rom fra plextor, men den er det formange hull i. Siden jeg har et Lian Li kabinett i Alu utførelse vil jeg gjerne ha fronten også i denne utførelsen.. Takker på forhånd.. Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 hva med å lage fronten selv da? er jo det som virkelig er casemodding. bruk ett av de tomme dekslene som er på kabinettet, og tilpass det til fronten på plextoren. litt saging/kutting og filing senere har du ett helt unikt deksel som passer perfekt inn i kabinettet Lenke til kommentar
Billy_The_Kid Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 hva med å lage fronten selv da? er jo det som virkelig er casemodding. bruk ett av de tomme dekslene som er på kabinettet, og tilpass det til fronten på plextoren. litt saging/kutting og filing senere har du ett helt unikt deksel som passer perfekt inn i kabinettet det går selfølgelig an, men jeg er ikke av den typen som får ut det beste resultatet ved sånne ting , og jeg vil gjerne at det skal se bra ut... men jeg har jo noen til overs så jeg kan jo prøve meg frem.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå