gjobjo Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Er det noen måte å bruke høytaler når man hører på radio, uten å kople til Headset??? Lenke til kommentar
Mafo Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Headsettet fungerer som antenne. Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Er det noen måte å bruke høytaler når man hører på radio, uten å kople til Headset??? Svaret er altså nei. Velkommen til forumet. Prøv bedre emnetitteler de neste gangene du lager emner her Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Emnefeltet syns jeg var bra.. fikk vite alt jeg trengte der Bare gjentar allt det de andre sa.. nei.. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Emnefeltet syns jeg var bra.. fikk vite alt jeg trengte der Bare gjentar allt det de andre sa.. nei.. Nå er emnefeltet bra ja, men tidligere het det "NOKIA 6230 TEST". Ikke mye å få ut av det emnet Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Ingen mobiler med innebygget radioantenne nei.... Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 En mulighet er kanskje å kjøpe et jalla-headset for en rimelig penge, klippe av ørepluggen og kappe til ledningen i passende lengde. Da har man antenne. Noen som har prøvd? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Nei, du må bruke det originale headsettet til Nokia. Hvorfor bruke noe annet egentlig? Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Javel, men hva er forskjellen på et originalt sett og et uoriginalt, så lenge de bruker den aktuelle tilkoblingen, i dette tilfellet Pop Port? Endret 25. august 2004 av CellularDude Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Er det noen måte å bruke høytaler når man hører på radio, uten å kople til Headset??? du kan bruke GRPS da ta stream av radioen Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Javel, men hva er forskjellen på et originalt sett og et uoriginalt, så lenge de bruker den aktuelle tilkoblingen, i dette tilfellet Pop Port? Innlegget var jo selvfølgelig myntet på CellularDude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå