Gå til innhold

Netshop tilbud på minne

ChickenWeed

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får svare jeg da, siden vi har testet brikkene en del og svært mange lurer på dette. Foreløpig har vi ikke funnet noe system disse ikke virker i, og ytelsen er bra. Brikkene har akkurat samme Samsung-chiper som også brukes i bl.a. OCZ-brikkene som ruler i denne testen: Anandtech test av PC 3200 CL2-2-2 minne

Det er montert gode heatspreadere på brikkene, så vi tror vel egentlig ytelsen er noe a là det samme på disse selv om man ikke kan være helt sikker på det selv om chipene er de samme.

Håper dette er til hjelp, send oss gjerne en mail om dere lurer på noe mer rundt disse.

Mvh Svenn Aage, Netshop

Lenke til kommentar

Har for tiden disse brikkene med 2-2-2-5 timing og de fungere særdeles godt når man bruker 1 og 1 brikke på et A64 oppsett basert på gigabyte k8nsnxp 250, de klokker greit men ikke villt på disse timingsene men 10-13Mhz går fint.

Vet ikke hvordan disse brikkene blir på andre hk, men som det ser ut til meg så er disse brikkene ganske gode, har vært borte mye igjennom jobben så jeg har ikke fått testet de så mye.

Har bestilt OCZ 1024MB E.B. Platinum Edition til mitt oppsett nå, skal bli morro å se hva denne brikken klarer.

Lenke til kommentar
Har for tiden disse brikkene med 2-2-2-5 timing og de fungere særdeles godt når man bruker 1 og 1 brikke på et A64 oppsett basert på gigabyte k8nsnxp 250, de klokker greit men ikke villt på disse timingsene men 10-13Mhz går fint.

Vet ikke hvordan disse brikkene blir på andre hk, men som det ser ut til meg så er disse brikkene ganske gode, har vært borte mye igjennom jobben så jeg har ikke fått testet de så mye.

Har bestilt OCZ 1024MB E.B. Platinum Edition til mitt oppsett nå, skal bli morro å se hva denne brikken klarer.

bruker du bare 1 on 1 brikke?

hva med 2 sammen på 400mhz å 2-2-2-5 timings?

Lenke til kommentar

bruker du bare 1 on 1 brikke?

hva med 2 sammen på 400mhz å 2-2-2-5 timings?

Kjører jeg med en brikke så kjører den på 200Mhz og 2-2-2-5 men setter jeg i begge så synker hastigheten til 166Mhz på 2-3-3-5. Grunnen til dette er at minnekontrolleren i cpu, hovedkortet og rammen ikke tåler dette, men jeg utelukker rammen da all ram jeg har kjøpt fra netshop til denne A64 maskinen ikke kjører som det skal, ocz rammen var helt gal men så fikk bestilte jeg pqi ram som virkelig holdt mål men som også kan kjøres bare med en, dette tolker jeg dit hen at det er minnekontrolleren som ikke liker 2 brikker samtidig som har 8 minne brikker på begge sider.

Lenke til kommentar
okis takker,kanskje best for meg å holde meg vekk fra det siden jeg har GA-K8NS HK å A64,har problemer med twinmos twister brikkene med random reboots osv på 400mhz,beste er kanskje å kjøpe 1 1024 brikke ? :/

Vil tro det, ser at brikken er sendt i dag og da har jeg denn over helgen :)

Tror 1 Gb brikker er det beste valget for ga sine kort, men se Kompatibilitet A64 hovedkort og minne *27.06.04* for detaljer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...