Terje0 Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301762&cks=PRL har tenkt til å kjøpe en lcd skjerm snart og lurer på om denne er bra. Skal brukes mest til spill og film. Vis dere kan anbefalle meg noen andre skjermer hadde det vært fint. Det må være en 17" og responstid må ikke være mer en 16ms, og ikke koste mer en 4200. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300904&cks=PRL hva er forskjellen på disse to ? denne koster 400 kr mindre og er sølv, er det alt ? takk Lenke til kommentar
Ausat Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Jeg har en Samsung Syncmaster 710v, og er storfornøyd! Klar skjerm, fungerer helt fint for spill, og er rimelig, tror jeg betalte ca 3500.. Edit: Wohoo, innlegg nummer 100 Endret 25. august 2004 av Ausat Lenke til kommentar
Terje0 Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Så den kosta 3100 på komplett. den går helt greit i spill ? så det var 25 ms. tror det er litt mye i spill. Spiller en del doom 3 og far cry. den jeg tenkte på 12 ms i svartid Lenke til kommentar
Ausat Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Du får vel en litt dyrere SyncMaster med 12 eller 16 ms. Uansett, bra skjermer så vidt jeg vet / har erfaring med. Jeg er iallefall storfornøyd. Spiller stort sett bare CS og Colin McRae, så jeg vet ikke så mye om skjermen og spilling. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Har lenge planlagt å kjøpe en Iiyama skjerm, men nå vurderer jeg sterkt å kjøpe en 710N istedet. Terje0, kom gjerne med en tilbakemelding hvis du kjøper skjermen Lenke til kommentar
fredriko Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 hey.... hmmm.. skjønner det ikke jeg... virker som det er en slags følelse av å få en bedre spillfølelse med lcd istedenfor crt skjermer? har alltid hatt crt selv og føler alltid at det er et tilbakesteg å bruke lcd skjermer.. i hvert fall til spill da... du kan jo se pixlene på lcd skjermer.. er ikke det irriterende da? hva er det utenom plassbesparelse som er bra med lcd? lurende fredrik Lenke til kommentar
fredriko Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 btw. litt mer om hva jeg mener her i denne tråden poenget mitt er bare det at jeg finner det litt merkelig at det er så populært med lcd skjermer i et miljø så fyllt med hardcore gamere og overklokkere... men kasnkje det bare er jeg som ikke vet om noen ekstra kule saker med lcd? el federiko Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Mine erfaringer med skjermen (710N) tilsier at denne er meget god til spill og film. Spiller mye Counter-Strike, og den har ingen problemer med etterslep såvidt jeg kan se! Vil anbefale denne skjermen om du ikke skal bruke så mye penger, da den funker til alt tydeligvis. Har til gode å teste den i far cry, for det vil ikke starte opp, men skjermen er uansett klar og skarp, og virker ikke som den mangler noe.. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Mottok min Samsung 710N. Må bare si at jeg er meget fornøyd med denne. Skarpebilder og ingen problemer med spill, feks Doom3 og CS! Veldig bra for en LCD med kun VGA tilkobling...Får utrolig mye for pengene. Anbefales på det sterkeste! -ridgea Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå