Predecessor Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Har akkurat installert Win2K og får opp Win2K på to linjer under oppstarten. Hvordan fjerner jeg den ene? Er det samme hvem av de jeg fjerner? Jeg vet at dette spørsmålet er stillt tidligere, men jeg fant det ikke. På forhånd takk! Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 run-msconfig-BOOT.INI check all boot paths slett den eller de som ikke virker Lenke til kommentar
rabagast3 Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Gå inn i kontrollpanel. Velg system. Velg så advanced. Velg så startup and recovery. Så har du øverst default op sys. Velg det du skal ha. Velg så bort haken der det står display list of operating system for. Da har du bare et alternativ ved oppstart. Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 3. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2002 Takk til begge. :smile: Burde vel finne ut av dette nå. Hvis ikke så roper jeg en gang til. Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 3. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2002 Og der var begge borte, og alt virker som det skal. Igjen, takk for kjappe og greie svar. Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Har samme problemet i WinXP...det er den øverste som funker os meg under oppstarten..er det i samme rekkefølge der rabagast sa?? under advanced, startup... Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 ifølge msconfig funker begge.. Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Da sletterdu den ene, den du ikke bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå