miniPax Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Et smutthull i hjemme-pc-ordningen åpner for kjøp av gigantiske plasmaskjermer, med opp til 50 prosent rabatt. http://www.dagbladet.no/dinside/2004/08/25/406445.html Men, Skal du benytte deg av plasmasmutthullet må du imidlertid både ha en hjemme-pc-ordning via arbeidsgiver, og du må ha en arbeidsgiver som mener at du har et «tjenstlig behov» for en slik «dataskjerm». Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Jepp nytter lite hvis ikke arbeidsgiveren vil kjøpe en, og så låne/leie den til deg. Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Husk at alle "hjemme-pc produkter" må kjøpes ut til markedspris etter 3 år. Du leier nemlig bare produktet. Det vanlige er å betale 1000,- for en pc, men en plasma skjerm vil ha en betydlig høyere verdi om 3 år. I tillegg får du mindre feriepenger når du får lavere bruttolønn, så ordningen er ikke så gunstig som mange skal ha det til. Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Du MÅ ikke kjøpe den. Velger du å ikke beholde den må den returneres til utleier (som sjelden er din arbeidsgive, men oftest en tredjepart). Det er også de som setter kjøpsprisen, så du kan ikke være sikker på at den bilr minstesats. Dette med feriepenger er sant, men det er tross alt snakk om 10,2% av det du betaler for PC-en du går glipp av. Man tjener fortsatt på det. Lenke til kommentar
MoBiuS Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Jeg har planer om å "utnytte" denne hjemmepc ordningen og kjøpe meg plasma skjerm.. jeg var på elkjøp for å se på tv'er og ble anbefalt en Philips http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text Jeg har lest at plasma er bedre en lcd med tanke på bildekvalitet osv.. Noen som har noen anbefalinger og erfaringer med plasma i en prisklasse på maks 30000 kr.. ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå