Caliber Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Bare les her. Blokken er en PolarFLO TT Series CPU water block, og etter det jeg kan se leverer den uovertruffen ytelse! Hadde vært spennende om denne dukket opp i noen norske webshoper, men hvor sannsynlig er vel det... Edit: Sjekket produsentens reseller-liste, og fant www.coolnsilent.no. Linken funker desverre ikke til min store skuffelse... Noen som har noe informasjon ang. denne siden, nystartet bedrift kanskje? Endret 25. august 2004 av Caliber Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 kult ja, får håpe at microplex (evt. noen andre) tar den inn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fzIYXMah Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Coolnsilent linken funket fint hos meg Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Linken funker den, men det er ikke noe webshop der enda. En ny som skal starte der i løpet av september står det. Spesialitet: Vannkjøling. Høres lovende ut. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Nye aktørere er alltid velkommene! PolarFLO blokker har jeg også hatt lyst til å teste, de har en par virkelig dyktige makinister hos seg som lager blokkene.. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Dette blir spennende. Virker meget lovende, men blokkene (først og fremst cpu-blokken) har visst noen kompatibilitets-problemer med en del hovedkort, bl.a. mitt abit ic7-max3, så det kreves litt tweaking før montering. Mulig jeg venter med å anskaffe meg vannkjøling til disse blir å få kjøpt her i landet. Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Bare les her. Blokken er en PolarFLO TT Series CPU water block, og etter det jeg kan se leverer den uovertruffen ytelse! Hadde vært spennende om denne dukket opp i noen norske webshoper, men hvor sannsynlig er vel det... Edit: Sjekket produsentens reseller-liste, og fant www.coolnsilent.no. Linken funker desverre ikke til min store skuffelse... Noen som har noe informasjon ang. denne siden, nystartet bedrift kanskje? Vi starter opp vår webshop i løpet av september 2004 Di starter opp i september Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Bare les her. Blokken er en PolarFLO TT Series CPU water block, og etter det jeg kan se leverer den uovertruffen ytelse! Hadde vært spennende om denne dukket opp i noen norske webshoper, men hvor sannsynlig er vel det... Edit: Sjekket produsentens reseller-liste, og fant www.coolnsilent.no. Linken funker desverre ikke til min store skuffelse... Noen som har noe informasjon ang. denne siden, nystartet bedrift kanskje? Vi starter opp vår webshop i løpet av september 2004 Di starter opp i september Så det ja, så ikke så lenge å vente. Får håpe prisene blir levelige... Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Den så jo absolutt interessant ut! *Copycat hvesser klørne* Synd testen ikke viste noe av innsiden i blokka da, men den er kanskje ikke demonterbar? Ellers synes jeg det er litt rart at man ikke samtidig oppgir vanntemperatur og variasjonene på disse i slike tester. I og for seg greit nok at man holder / oppgir en konstant lufttemp, men jeg for min del synes den referansen blir litt vag. En atskillig mer korrekt Delta T vil man jo få, om man oppgir vanntemperatur som referansepunkt! Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Synd testen ikke viste noe av innsiden i blokka da, men den er kanskje ikke demonterbar? Har du noensinne vært borti noe som ikke er demonterbart? Ikke jeg. Noe er bare ikke REmonterbart igjen Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Har du noensinne vært borti noe som ikke er demonterbart? Ikke jeg. Noe er bare ikke REmonterbart igjen Haha, godt sagt! Det er vel ikke verre enn at også den kan "kløyves", om det blir aktuelt. Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) kløyve eller ikke, en eller annen luring skal nok få åpna den... testen virka jo litt "amatør" da, med hensyn til informasjon som ble oppgitt, måten blokken ble testet på, og sammenlikningene. Endret 26. august 2004 av arnosmith Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Sendte en mail til dem for å spørre om en ikke kunne få hand på en av de Polar Flo TT blokkene til socket A/462 Her er det hyggelige svaret: Vi skal som sagt prøve å sjekke ut hvor enkelt det er å modifisere den til å passe socket a / 462, ut fra det vi vet er det enkelte brukere av forumet på gruntville.com som har utført den modifiseringen. Dette er desverre ikke noe vi får testet ut før vi får leveransen vår fra polarflo. Men jeg vil gå ut fra at det er en enkel sak å ordne det, uten at jeg kan garantere det pr.idag Vedkommende fra forumet på gruntville skulle sende over bilder av modifiseringen, men vi har enda ikke fått dem. Vi er litt uenig med polarflo når det gjelder den avgjørelsen de har tatt, men de er ikke til å rokke ser det ut til. Vi er fullstendig klar over at det er mange som bruker socket a /462, og at det kommer til å være behov for blokker til det nå, og en god stund framover. Vi vil prøve alt som er mulig for å være best på service, vi begge som står bak dette har selv vært ute for dårlig service, og det er litt av grunnen til at vi har opprettet dette selskapet. Så snart vi får svar angående modifiseringen av blokken, skal vi gi deg beskjed, samt legge ut guide for dette på våre nettsider. Vi har som sagt prøvd å overtale polarflo, men vi er desverre bare en liten kunde i forhold til markedet i usa, så pr i dag har de ikke villet endre på det. Siden du lager blokker selv, skulle det neppe være noe problem å bore 4 hull for å få blokken tilpasset socket a / 462 Vi kan og nevne at vi fortløpende vurderer å ta inn andre produkter, men i starten blir utvalget noe begrenset. Viser det seg at polarflo blokken er vanskelig å bygge om til socket a, kommer vi selvfølgelig å ta inn produkter med tilsvarende ytelse / pris snarest mulig Med vennlig hilsen Cool'n Silent DA Mail : [email protected] -----Original Message----- From: "John R. Sørlie" Sent: 25. august 2004 15:33 To: Ronny Årbekk Subject: Re: Polar Flo TT vannblokk EDIT: Link til test av Polar Flo TT Endret 21. juli 2006 av Skrue Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Du verden. Ja, jeg tenkte på svaret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå