Skorpionen Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Eg har problemer med å overklokke duen i klassen.. Kan noen hjelpe meg ?? kanskje gi meg noen tips om kas due som e best?.. pliiisiisss Lenke til kommentar
Skorpionen Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 er du n00b? vet du ikke hva en due er?? Lenke til kommentar
Skorpionen Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Har du ridd din far i det siste a?? Lenke til kommentar
smy Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 LOL hva er "due" lære deg å skriv rett duron heter vel Lenke til kommentar
Skorpionen Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 duron det er jo en prosessor.-. har du ikke peil på hva en due er så er du n00b og skal brenne i helvete sammen med din mor Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Lurer på om scorpionen er ute på kødd jeg . Se her http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry2671649 Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Så.. denne dua.. var det slik at du vil ha den til å fly fortere? Gi den litt forderva mat. Bør gjøre susen. Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Kom tilbake når du blir 14 da din homorunker. Endret 25. august 2004 av b0nna Lenke til kommentar
shabador Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Kan være noen har logget seg inn på skorpionens konto... Dersom man ser på tidligere innlegg, så er de noenlunde seriøse... Tviler på att skorpionen er ett troll, da er han i såfall ett meget udugelig troll. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Nooben er blitt utestengt. Håper det ikke er snakk om en konto-hijack, men i så tilfelle ordner det seg sikkert med moderaturene senere. Det virket nesten litt for idiitisk til å være et ekte troll, men hvem vet. Kanskje det finnes så mogoloide mennesker ute i den vide verden... HW-moderator quote: "Skorpionen er utestengt. Grunnen er unødvendig å oppgi. Tråden stenges. " -Stigma Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Nooben er blitt utestengt. Håper det ikke er snakk om en konto-hijack, men i så tilfelle ordner det seg sikkert med moderaturene senere. Det virket nesten litt for idiitisk til å være et ekte troll, men hvem vet. Kanskje det finnes så mogoloide mennesker ute i den vide verden... HW-moderator quote: "Skorpionen er utestengt. Grunnen er unødvendig å oppgi. Tråden stenges. " -Stigma Om noen har kommet seg inn på kontoen hans er det hans problem, moderatorene kommer ikke til å fjerne utestengelsen. Uansett så er det så å si umulig å bevise det om noen andre har vært inne på kontoen hans. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Moderatorene har da en viss tilgang til ip-adressene våre... Men seff, kan være en klassekamerat har lurt seg til maskinen hans når han ikke så, ergo har de vel samme ip-adresse. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 At folk ikke har kontroll over sine egne kontoer er ikke vårt problem, vi kan ikke ha oversikt over alle de som besøker oss hver dag. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Det var vel ikke store tapet likevel, han bidro ikke med stort. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 14 sier mer enn tusen ord. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Forresten, etter nærmere innsyn (nick-search) ser det ut som han har oppført seg slik over lengre tid (helt fra han ble medlem), så jeg tror vi kan utelukke hijacking som mulighet. Good riddance to bad rubbish... -Stigma Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Se nå til å få stengt denne forbanna tråden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg