Ingar Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 "Fortau" er verdens teiteste ord. Jeg mener, hva slags mening gir det? Oppkant liker jeg og kalle det Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 diafragmakontravibrasjoner Er det hikke, eller er jeg på tur? Mener å huske at det var noe sånt.. Hypronerurakustiskediafragmakontravibrasjoner Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 diafragmakontravibrasjoner Er det hikke, eller er jeg på tur? Mener å huske at det var noe sånt.. Hypronerurakustiskediafragmakontravibrasjoner Det var det! :!: Genialt ord, det der. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Et dialektord her som jeg ikke kommer på i farta. *spørre mamma* Enig, hater også folk som sier "spørre mamma" Javel...? Lenke til kommentar
Levicom Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 n00b! uten tvil, det er eit ord som blir mykje brukt i data-språket Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 "Tette" *Ser på jens* "Mac Donalds" *Ser på olav* Lenke til kommentar
allyse Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 "Fenger" *Ser på jens* Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 "lizzm" *se på jens* Når har jeg NOEN gang sagt det? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 "lizzm" *se på jens* Når har jeg NOEN gang sagt det? Er par tre ganger Lenke til kommentar
jonathankrane Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 diafragmakontravibrasjoner Er det hikke, eller er jeg på tur? Mener å huske at det var noe sånt.. Hypronerurakustiskediafragmakontravibrasjoner Det var det! :!: Genialt ord, det der. tror vi har en vinner Lenke til kommentar
loketing Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 intim, spedisjon, erogen, og det ALLER verste, synes jeg..: glans. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 nabb er det værste ordet jeg hører! ÅÅÅÅÅÅ BLI SÅ IRRITERT NÅR JEVLA HOMOJEVLER SIER "Å fy faen han var nabb" eller "du er så nabb"! HVA FAEN ER NABB ? DET HETER NOOB FFS, NOOB=Noobie/nybegynner ?NABB= ? helvette blir så irritert når cs geeks roper nabb.. *roe seg ned* nabb står i ordboka, og betyr kvist, gren, pinne e.l. =) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 intim, spedisjon, erogen, og det ALLER verste, synes jeg..: glans. Hva er gale med intim og erogen? Syns det er koselig ord jeg Lenke til kommentar
loketing Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 intim, spedisjon, erogen, og det ALLER verste, synes jeg..: glans. Hva er gale med intim og erogen? Syns det er koselig ord jeg hva er IKKE gale med intim og erogen..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå