loketing Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 dabb / klæss på bergensk. "ska du ha klæss ellar?! ekje så jæla tøff no, nei!". hjelpes. Dabb er bank. Klæss er bitchslap. erindrer ikke å ha definert noen av ordene.. men takk for opplysningen. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Galaktoplerose, overflod av melk i brystene er også min favoritt. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Huff så mye pakkisord dere har tatt til dere da :/ Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 assa. Fjortisord. "Fy faen, assa" Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Grunker som i gryn som i penger Lenke til kommentar
andesam Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 lø= høres ikke bra ut med folk som sier det... kuse, kusa. var noen uber fjortisser som gikk rundt å sa det i slutten av 10. Dere skjønner sikkert hva det betyr... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 kuse, kusa. var noen uber fjortisser som gikk rundt å sa det i slutten av 10. Dere skjønner sikkert hva det betyr... Nope. Ikke lø heller, for den saks skyld. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 kuse betyr kvinnelig kjønnsorgan og lø er vel en videre utvikling av lol, høres helt forferdelig teit ut. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 kuse betyr kvinnelig kjønnsorgan og lø er vel en videre utvikling av lol, høres helt forferdelig teit ut. Har alltid trodd at "lø" betydde "dæven", jeg. Det er i alle fall slik ordet blir bruk her (ikke av meg). Eksempelvis: "Oh, lø! Se den fine dama, da!"... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 diafragmakontravibrasjoner Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 diafragmakontravibrasjoner Er det hikke, eller er jeg på tur? Mener å huske at det var noe sånt.. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 kuse betyr kvinnelig kjønnsorgan og lø er vel en videre utvikling av lol, høres helt forferdelig teit ut. Har alltid trodd at "lø" betydde "dæven", jeg. Det er i alle fall slik ordet blir bruk her (ikke av meg). Eksempelvis: "Oh, lø! Se den fine dama, da!"... kan være jeg tar feil da. Høres veldig sannsynlig ut at fjortissene mener dævan da. men det vel vel foralltid være et mysterium... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Jo. Da er du tøffere og din mening har mye mer betydning. Fy faen de er teite de med 100 poster (az). Hey, ro ned'a... Det teiteste ordet er "terte". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå