Earendil Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Ellers er det opptil flere liter brus om dagen og småspising av snop. Og diabetes før man blir 30. Lenke til kommentar
wannabe nerd Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Ellers er det opptil flere liter brus om dagen og småspising av snop. Og diabetes før man blir 30. selfølgelig ikke SÅ ekstremt da, så jeg gambler på at det går bra EDIT: det finnes et helt folkeslag som drikker "Coke" og spiser "donuts" til frokost vettu Endret 25. august 2004 av wannabe nerd Lenke til kommentar
likferd Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Drikker du flere liter brus om dagen? og du har fortsatt tenner? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Hørt mye dumt om hva som er farlig og hva som ikke er farlig, men dette er vel den beste jeg har hørt. Det er farlig å leve, du dør av det. hohohoho Endret 25. august 2004 av Gnomenz Lenke til kommentar
wannabe nerd Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Drikker du flere liter brus om dagen?og du har fortsatt tenner? på det mest ekstreme gjør jeg det ja... Har fortsatt tenner ja, faktisk veldig fine tenner i følge tannlegen Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Det er farlig å leve, du kan dø av det. Mest optimistiske jeg har sett i dag. "Kan"... Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Mest optimistiske jeg har sett i dag. "Kan"... Hehe, bra at noen er det også!? Lenke til kommentar
wannabe nerd Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Der jeg kommer fra sier vi: "Det farligste som er er å leve"... Så spør folk hvorfor, så sier man: "for da dør du" Endret 25. august 2004 av wannabe nerd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå