Gå til innhold

Kreftfremkallende eller ikke

skinner

Anbefalte innlegg

Alt er jo kreftfremkallende og helseskadelig nå for tiden, en kan ikke spise ditt, ikke spise datt, ikke røyke, drikker du mer en to pils en lørdag er du alkoholiker og drikker du ikke melk får du beinskjørhet og knekker sammen om noen år...

Hva pokker skal en gjøre... Ete maur....?

:realmad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal man høre på forskerene dør man av bekymring.

Ja.. det er faktisk lite som er så helseskadelig som kraftige bekymringer og sorg.

Kraftige bekymringer og sorg er en stor stressfaktor for kroppen, men kan en la være å bekymre seg for det forskerne finner ut av? Selv om det glir inn det ene øret og ut det andre like fort om mat og matforskning så sitter det alltids en liten bit igjen som tilsier at du burde tenke deg om et par ganger før du eter eller drikker noe.

Kjøttsalget gikk kraftig ned når det ble solgt grått isteden for rødt, ett eksempel...

Lever vi i en verden full av bekymringer eller later vi "eveything is just fine"...? :ermm:

Men pokker heller; ei iskald Tuborg og en sigarett venter hjemme :w00t:

Endret av skinner
Lenke til kommentar

Om man lever hele livet utelukkende på sunn mat, ikke drikker og ikke røyker, er ikke det noe "garanti" på å vær frisk og rask til man blir 90..

Gamle slasker som har røyka og drukket i 60 år, lever til de ble 90 og vel så det..

Folk dør også av kreft i ung alder, selv om de er avholdsmenn og ikke-røykere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Shampoo får man kreft av. Alt kosmetisk egentlig. Alle stoffene hoper seg opp i kroppen og steller i stand ugang. Det er derfor det er så vanskelig å komme frem til hvorfor man får kreft; det er mange elementer som spiller inn. Såpene du bruker, brusen du drikker, syltetøyet du trøkker i deg...

Lenke til kommentar
Shampoo får man kreft av. Alt kosmetisk egentlig. Alle stoffene hoper seg opp i kroppen og steller i stand ugang. Det er derfor det er så vanskelig å komme frem til hvorfor man får kreft; det er mange elementer som spiller inn. Såpene du bruker, brusen du drikker, syltetøyet du trøkker i deg...

Fett. Da er jeg i faresonen. :p

Lenke til kommentar

Driter i Fedon og alle de folka der! Holder meg til to enkle regler:

Ikke brus til frokost, og ikke hamburger hver dag :thumbup:

Ellers er det opptil flere liter brus om dagen og småspising av snop.

Lever enda jeg, og det har jeg tenkt og fortsette med :w00t:

For hva gjør vel noen færre år med senilitet og bleier?

Endret av wannabe nerd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...