Ostepølsa Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SLK948U <-- er denne noe bra ? en venn av meg skal kjøpe ny pc, med A64 3200+, han har tenkt og overklokke, med en Vantec tornado vifte på toppen. mvh Lenke til kommentar
kevral Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Det er vel omtrent den beste tradisjonelle kjøleribba man får, men heatpipe-kjølerne til Thermalright er vel en grad Celsius eller tre bedre. Vifta er latterlig sterk og like bråkete, så sørg for en form for viftestyring. Men det blir nok kaldt, ihvertfall! Selv har jeg brukt så mye penger på luftkjøling til XP2800'en min, at neste gang kjøper jeg garantert vannkjøling. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 (endret) han skal ha viftestyring ja, så det blir ikke noe problem edit: vil det bli noe bra og klokke med? eller er den swiftech ribba bedre? Endret 25. august 2004 av LenniZ Lenke til kommentar
kevral Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Viftestyring hjelper. Fordelen med Swiftechs ribbe, er at den kan påmonteres adapter og 120mm vifte. Ellers er de ganske like. Det burde holde til å klokke med (blir nesten ikke kaldere uten vann), men jeg kjenner ikke til A64en. Til opplysning går min XP2800 opp til rundt 50 grader ved 200x11(=xp3200) med en 39 dB, 102m3/t, 92mm Papst-vifte. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 oj, må nok bli ganske gode temperaturer med den vantec vifta da han må da få et ganske overklokkingsvennlig system?, Gigabyte K8NS, 512 OCZ E.B ram, 64 3200+ Lenke til kommentar
kevral Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Skulle mene det. Er keen på å prøve en Vantec selv, men nekter å kjøpe 80mm når det finnes 92mm, og Microplex ser visst ikke ut til å ville ta inn den. Kameraten din som ikke har kjøpt ribba ennå, kunne jo prøvd en Swiftech + funnel + 120mm Delta med 323 m3/t....... :!: den vifta trekker 24W så man sliter tilogmed med å finne viftestyring som kan takle den. Kjenner som sagt ikke til A64, men OCZ er ihvertfall godt minne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå