tobbesen Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Hvilken side er det en gratis mp3-spiller til 7610? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 kan hende handango.com har noe, eller noen trials. men ikke ofte man finner gratise mp3-spillere til symbian 60 series, desverre! Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Hvilken side er det en gratis mp3-spiller til 7610? Du er klar over at det følger med mp3-spiller på mobilen? Ikke stereo dog, men det får du ikke uansett. Gratis mp3-spiller vet jeg ikke om du finner. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Hvis den må være gratis (og du ikke vil bruke den som følger med), må du nok ty til Oggplay. Den spiller jo ikke mp3, da, men OGG. Men så er jo OGG kraftigere komprimering (ca. like bra lyd på 64kbps OGG som på 128kbps mp3, er det ikke?), og dermed får du plass til flere sanger. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hvis den må være gratis (og du ikke vil bruke den som følger med), må du nok ty til Oggplay. Den spiller jo ikke mp3, da, men OGG. Men så er jo OGG kraftigere komprimering (ca. like bra lyd på 64kbps OGG som på 128kbps mp3, er det ikke?), og dermed får du plass til flere sanger. "Funker" det da? Lenke til kommentar
ProXimO Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 ultramp3 er greit dah...men ser ikke vitsen med å legge inn mp3 spiller på en 7610.... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 ikke jeg heller, bruk av spilleren som er på telefonen. Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Bruker UltraMp3 jeg, men jeg synes egentlig av RealOne Player er like bra. Så det er bedre å bruke en gratis RealOne Player, enn å betale for en mp3-spiller! Dette synes jeg iallefall (Mitt innlegg nr. 100 ) Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hvis den må være gratis (og du ikke vil bruke den som følger med), må du nok ty til Oggplay. Den spiller jo ikke mp3, da, men OGG. Men så er jo OGG kraftigere komprimering (ca. like bra lyd på 64kbps OGG som på 128kbps mp3, er det ikke?), og dermed får du plass til flere sanger. "Funker" det da? Øhm... ja. Gjør nå det på SX1en (S60) min, så det skal funke på 7610 (S60) også. Hvorfor skulle det ikke? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hvis den må være gratis (og du ikke vil bruke den som følger med), må du nok ty til Oggplay. Den spiller jo ikke mp3, da, men OGG. Men så er jo OGG kraftigere komprimering (ca. like bra lyd på 64kbps OGG som på 128kbps mp3, er det ikke?), og dermed får du plass til flere sanger. "Funker" det da? Øhm... ja. Gjør nå det på SX1en (S60) min, så det skal funke på 7610 (S60) også. Hvorfor skulle det ikke? Jeg mente ikke om det fungerte, men om det "funker" å bruke OGG! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) OGG player har iallefall virket,før når jeg prøvde; virket på nokia 6600 som igrunn er nesten "tvillingen" til 7610. Endret 3. september 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Den korte tvillingen med dårligere øyne. OggPlay funker som sagt helt fint, men å bruke mobilen som musikk-spiller tar på på batteriet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå